StoryEditor

HEINEKEN Slovensko predstavuje sviatočnú ponuku svojich značiek

02.11.2020, 17:55
Autor:
redred
Dizajn obalov prispôsobuje blížiacim sa sviatkom.

Spoločnosť HEINEKEN Slovensko pre všetkých milovníkov piva aj tento rok pripravila limitované vianočné edície a praktické množstevné multipack balenia. Pre tých, ktorí uprednostňujú nápoje bez alkoholu, nechýba široká ponuka obľúbených radlerov 0,0%. 

Vianočný Zlatý Bažant ´73

Svetlý dvanásťstupňový ležiak je aj tento rok dostupný v originálnych vianočných baleniach. Dve špeciálne limitované edície potešia chuťou piva aj štýlovým dizajnom.

Zimná zberateľská edícia

Aj tento rok prichádza značka Zlatý Bažant ´73 s novou zberateľskou edíciou plechovky. Upúta originálnym retro dizajnom a všetkých „pivárov“ poteší aj svojím obsahom. Zlatý Bažant ´73 je výnimočný dlhým až 6-týždňovým varením,  vyššou horkosťou a príjemnou chmeľovou vôňou. 

Heineken

Spoločenské balenie 

Vianočné balenie obsahuje dvanásť plechoviek piva Zlatý Bažant ´73 a spoločenskú hru na obale. 

Heineken

Kráľovská zima so značkou Krušovice

Kráľovské pivo si rovnako tak pripravilo pre svojich zákazníkov vianočnú edíciu. Krušovice 12%, svetlý ležiak, ktorý sa vyznačuje výraznou horkosťou a sýtou zlatou farbou, je teraz dostupný v špeciálnom limitovanom balení. Multipack kráľovský výber je praktickým balením pre ľudí, ktorí uprednostňujú väčšie zásobovacie nákupy, keďže obsahuje až dvanásť plechoviek obľúbenej „dvanástky“. 

Heineken

Ovocná chuť pri vianočnom stole so Zlatý Bažant Radler 0,0%

Portfólio radlerov 0,0% sa tento rok rozšírilo o tri „light“ novinky s príchuťami Mandarínka & Jazmín, Mirabelka & Estragón a Tmavý citrón. 

Heineken

Sviatočná pohoda v spoločnosti cideru

Osviežujúci Citrus Edge prekvapí kyslastou chuťou citrusov. Strongbow Cucumber & Mint je vyrobený zo šťavnatých zelených jabĺk, doplnený o kombináciu chutí uhorky a aromatickej mäty. 
  Heineken

01 - Modified: 2020-08-21 08:08:26 - Feat.: 0 - Title: HEINEKEN Slovensko prostredníctvom enviromentálnej iniciatívy „čapuje lepší svet“ 02 - Modified: 2020-09-11 10:35:14 - Feat.: 0 - Title: Kampaň #BavSaZodpovedne predstavuje manuál bezpečnej zábavy v baroch 03 - Modified: 2020-09-25 09:45:42 - Feat.: 0 - Title: Zlatý klinec 2020: Najoceňovanejším klientom je Heineken 04 - Modified: 2020-10-16 13:15:23 - Feat.: 0 - Title: Nečakaný odchod z Heinekenu. Ronald Lupták už nebude šéfom marketingu
01 - Modified: 2022-06-16 21:09:29 - Feat.: - Title: Kampaň pre 100 percentný prírodný radler 0,0 % vytvorili mikroinfluenceri 02 - Modified: 2022-06-06 09:03:58 - Feat.: - Title: HEINEKEN Slovensko má nového Sales Managera pre segment Food 03 - Modified: 2022-06-01 13:12:36 - Feat.: - Title: Spotrebitelia môžu so značkou Krušovice pomáhať tým, ktorí to potrebujú 04 - Modified: 2022-05-31 07:18:52 - Feat.: - Title: Slováci prestali byť hrdí na slovenské pivo. Chceme to zmeniť 05 - Modified: 2022-05-06 17:40:25 - Feat.: - Title: Marketer's View: Retro komunikácia zákazníkov zabavila. Potrebujú však dostať viac
menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. január 2023 17:23