Na ploche vyše 102 m2 sa rozprestiera trochu iný model, než v ostatných predajniach Tchibo. „Priestor je svetlejší a vzdušnejší, namiesto regálov sme v strede predajne použili stoly so závesnými košmi a policové schody, regále a spotrebiče kávového baru sú vo veľkej miere samostatne stojace, čo navodzuje dojem priestrannosti,“ vysvetľuje Imrich Orosz, Head of Shops spoločnosti Tchibo Slovensko.
Stoly so závesnými košmi zaujmú na prvý pohľad.
Pozornosti zákazníkov rozhodne neujde ani nový kávový bar, zhotovený z dubového dreva a lakovaného medeného plechu, s vyrezávanou grafikou na stene.
„Naši zákazníci si oddýchnu pri káve a zákusku na posedení, aké im viac vyhovuje. V rámci nového konceptu je pre nich pripravené vysoké barové, ale aj nízke sedenie s pohodlnými čalúnenými stoličkami,“ približuje Imrich Orosz systém materskej firmy, vyvinutý iba v minulom roku.
„Slovenské Tchibo koncept Break Out okamžite prevzalo a v prešovskom OC Novum ide o jeho úplne prvú realizáciu v strednej a východnej Európe,“ upozorňuje Orosz.
„Zároveň intenzívne pracujeme na rozšírení kapacity nášho kávového baru formou obľúbenej kávovej záhradky priamo pred priestorom predajne, ktorá ponúkne najvyšší komfort posedenia,“ doplňa. Z osvedčených prvkov existujúcich slovenských predajní zostali šetrné LED osvetlenie a digitálne cenovky.
Kávový bar z prírodných materiálov pripomína, že udržateľnosť je pre Tchibo zásadná.
Predajňa je aj výdajňou e-shopu
Predajňa je štandardne zároveň výdajňou e-shopu tchibo.sk. „Pokiaľ však chcú mať zákazníci z Prešova a okolia tovar z najnovšej kolekcie ihneď a s istotou, odporúčam rezervovať si ho cez e-shop a využiť službu „Objednať & vyzdvihnúť“. Potom už len stačí zájsť po svoju objednávku do predajne Tchibo Novum v čase, ktorý zákazníkovi vyhovuje,“ upozorňuje Orosz na ďalšiu zo služieb, ktoré Tchibo svojim priaznivcom poskytuje.
Zľavy a špeciálne ponuky až do konca roka
V novej prešovskej predajni Tchibo sú pre zákazníkov až do konca roka prichystané rôzne zľavové akcie. Všetok tovar, nakúpený v tomto roku, bude možné vymeniť či vrátiť až do konca januára 2023.
Spoločnosť bude svoju novú predajňu promovať v rámci obchodného centra Novum Prešov. Cieľovú skupinu v prešovskom regióne oslovovuje štandardnými marketingovými nástrojmi – využije newslettre, SMS, špeciálne ponuky v rámci cross-channel objednávok pre členov vernostného programu TchiboCard, sociálne siete a tiež PR komunikáciu, ktorú na Slovensku zastrešuje agentúra 10/10 Communications.