Bepon spúšťa CSR kampaň. Predáva pančuchy s ružovým srdiečkom
Ambasádorkami projektu sú Soňa Müllerová s dcérou.
Ambasádorkami projektu sú Soňa Müllerová s dcérou.
Lucia Sládečková sa podieľala aj na dizajne produktov.
Každý z nás má svoj štýl, ktorým prezentuje svoju osobnosť, záľuby či postoj k životu. Ukázať svoje slovenské korene a individualitu plnými dúškami celému svetu sa môže zdať pre nejedného z nás náročné. Nie však vtedy, keď značka BEPON v spolupráci so spoločnosťou Tatrasvit vytvorila dokonalé ponožky odzrkadľujúce vašu osobnosť!
Do projektu sa zapojili samotní zamestnanci spoločnosti.
Novú značku ponožiek Štýlovky vytvorili slovenské značky Bepon a Tatrasvit.
Kedysi ponožky rozhodne nepatrili do hlavného módneho prúdu. Dnes je to inak.
Po minuloročnej veľmi úspešnej kolekcii navrhnutej Petrou Toth, prichádza ďalšia.
A vznikla limitovaná edícia dizajnových dámskych pančúch.