Značka Bepon spustila koncom augusta novú kampaň, ktorá potrvá až do októbra. Hlavnými tvárami sa stali make-up artistka Lucia Sládečková s jej dcéra Lýdia.
„Keďže našu zákaznícku štruktúru tvoria na 95 percent dámy, novú limitovanú kolekciu prinášame práve ženám, matkám a ich dcéram. Cieľom kampane bolo vytvoriť zaujímavý, moderný produkt, vďaka ktorému im umožníme sa spoločne zladiť a zažiariť. V hesle #VyfarbiSa sa nesie celá kampaň a kto iný by mohol byť tvárou tejto kampane ako make-up artistka, pre ktorú sú farby jej živobytím - Lucia Sládečková (LUCID Style) s jej rozkošnou dcérou Lýdiou,“ vysvetľuje marketingový riaditeľ Martin Krumpál.
Vyfarbi sa podľa značky neznamená len obliecť sa do farieb, ale predovšetkým životný postoj, na nič sa nehrať - byť sama sebou. Pretože skutočná krása spočíva vo vyžarovaní, tvrdí Bepon. S touto filozofiou sa stotožňuje aj LUCID, čo bolo dôvodom na oslovenie pre spoluprácu.
Kampaň nafotil Lukáš Kimlička, bude prebiehať prostredníctvom sociálnych sietí a nasadená je aj v outdoore. Kreatívu komunikácie si Bepon pripravil inhouse.
Minulý rok mal Bepon na podporu organizácie Nie rakovine kampaň „Obleč sa srdcom“. Tento rok bude kampaň pokračovať a jej tvárami budú Soňa a Ema Mullerové.
V letnom období bola ambasádorkou značky Karolína Chomisteková.