StoryEditor

Krása nemá mieru, hovorí Bepon v novej kampani

10.05.2021, 14:27
Autor:
redred
Kreatívu komunikácie si značka pripravila in-house.

Kým na prehliadkových mólach pochodujú modelky útlejších tvarov, viaceré módne značky sa čoraz viac snažia pracovať na vyzdvihnutím krásy ženského tela, ktoré môže byť krásne v akejkoľvek podobe. Medzi ne sa zaradila aj slovenská značka Bepon so svojou novou kampaňou, v ktorej dostali priestor modelky všetkých tvarov.

Heslo kampane #krasanemamieru dokazuje, že nepotrebujete mať symetrické proporcie, telo bez tetovania alebo patriť do akejkoľvek škatuľky, aby ste si užili dokonalé leto v plavkách.

„Keďže našu zákaznícku štruktúru tvoria 95 percent dámy, rozhodli sme sa letnú kampaň venovať práve im. Väčšina žien v dnešnej dobe je ovplyvnená Instagramom a akýmsi ideálom krásy. Preto sme cítili povinnosť otvoriť tému bodypositivity práve počas leta. Nechceme, aby si ženy viac hovorili: ak schudnem 5 kilogramov, môžem si obliecť plavky a pôjdem k vode. Paradoxne, naša najpredávanejšia veľkosť je 3, ktorá predstavuje klasickú veľkosť M. Druhá najpredávanejšia je 4, ktorá zodpovedám rozmerom vo veľkosti L,“ vysvetľuje marketingový riaditeľ značky Martin Krumpál. 

Kampaňové fotografie pre letnú kolekciu 2021 vznikali pod taktovkou Lukáša Kimličku. O make-up sa postaral Tomáš Vida a finálny styling má na svedomí Lenka Škodová. Kampaň sa objaví v outdoore, offline a masívnejšiu podporu bude mať aj v online.

Kampaň s heslom #krasanemamieru na sociálnych sieťach podporia aj fashion blogerky a známe tváre zo sveta showbiznisu. Medzi ne patrí napríklad aj komička Simona Salátová, ktorá sa pred časom stala terčom bodyshamingu. Kreatívu komunikácie si Bepon pripravil in-house.

Bepon

Relleciga x Bepon

Okrem už známej značky Dorina, ktorá sa na Bepon pultoch objavuje pravidelne, sa zákazníci tento rok môžu tešiť aj na novú kolekciu plaviek Relleciga.  Ako spoločnosť s dlhoročnou tradíciou predaja plaviek sme si nemohli nevšimnúť krásne a svieže dizajny plaviek RELLECIGA ktoré sú na Slovensku čím ďalej viac trendy. Za touto značkou stojí skupina veľmi šikovných Slovákov a jej Európsky majiteľ je taktiež Slovák. Kedže v Bepone podporujeme slovenské firmy bola to len otázka času kedy vznikne naša spolupráca." dopĺňa Martin Krumpál.

Hoci názov značky znie svetovo a svoje korene má v zahraničí, slovenský tím má na starosti najdôležitejšiu úlohu, a to zostavenie novej kolekcie. Plavky sa prispôsobujú vkusu a postavám Sloveniek a preto si ju obľúbili bežné ženy, influencerky ale aj celebrity.

01 - Modified: 2021-01-28 09:50:05 - Feat.: 0 - Title: Unilever vstupuje do nového roka s ambíciou podpory rozmanitosti a búrania stereotypov 02 - Modified: 2021-03-11 20:38:46 - Feat.: 0 - Title: Unilever sa zrieka označenia "normálne". Podľa prieskumu má na ľudí negatívny dopad 03 - Modified: 2021-04-26 11:35:36 - Feat.: 0 - Title: Unilever vyvinul deodorant pre osoby so zdravotným postihnutím 04 - Modified: 2020-09-07 08:30:48 - Feat.: 0 - Title: Bepon spustil novú kampaň. Tvárou sa stala známa make-up artistka 05 - Modified: 2020-10-12 11:50:39 - Feat.: 0 - Title: Bepon spúšťa CSR kampaň. Predáva pančuchy s ružovým srdiečkom
01 - Modified: 2021-11-10 13:06:30 - Feat.: - Title: Bepon predstavuje kolekciu ponožiek pre organizáciu Deťom s rakovinou 02 - Modified: 2020-10-12 11:50:39 - Feat.: - Title: Bepon spúšťa CSR kampaň. Predáva pančuchy s ružovým srdiečkom 03 - Modified: 2020-09-07 08:30:48 - Feat.: - Title: Bepon spustil novú kampaň. Tvárou sa stala známa make-up artistka 04 - Modified: 2018-10-16 08:37:33 - Feat.: - Title: Ako vznikli ŠTÝLovky? 05 - Modified: 2018-08-23 17:23:16 - Feat.: - Title: V Bepone vytvorili Ponožtíkov z nepotrebných ponožiek. Podporia zvieratá z útulku
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. november 2024 07:59