StoryEditor

Bepon predstavuje kolekciu ponožiek pre organizáciu Deťom s rakovinou

10.11.2021, 10:37
Autor:
(red)(red)
Kreatívnu podporu projektu poskytla agentúra Mullen Lowe GGK.

 Charakteristickým symbolom neziskovej organizácie je medvedík, ktorý sa nachádza nielen v logu, ale v ilustrovanej podobe sa objavuje v každej mediálnej kampani neziskovej organizácie Deťom s rakovinou. „Symbolizuje najmä pomoc a oporu počas dlhej a náročnej liečby. Preto je aj ústredným motívom ponožiek od Beponu práve medvedík vsadený do hviezdnej oblohy, ktorý stráži sny malých pacientov a úsmev na perách im kúzli aj počas spánku,“ približuje Martin Krumpál, marketingový riaditeľ Beponu.

Vizuálom ku kampani zároveň odštartovala spolupráca neziskovky so slovenskou ilustrátorkou Marcelou Kupčíkovou. Kreatívnu podporu projektu poskytla agentúra MullenLowe GGK, ktorá je dlhoročným partnerom Deťom s rakovinou, n. o.

Bepon sa dlhodobo venuje charitatívnym projektom pod názvom „Obleč sa srdcom“. Spolupráca s detskou onkológiou sa opakuje už druhý rok, pričom prvá priniesla až 5 700 eur.

„Obleč sa srdcom nemá byť len slogan jednej kampane. Naše zákazníčky a zákazníkov chceme učiť obliekať sa srdcom neustále. Aj preto sme kampaň zopakovali a rozhodli sa pomôcť tým najzraniteľnejším – deťom. Počas dlhodobej izolácie v nemocnici a náročných zákrokov prichádzajú o časť bezstarostného detstva a v náročnej situácii sa ocitajú aj ich rodiny,“ hovorí Martin Krumpál.

Bepon z každého predaného páru venujú 1€ na pomoc bratislavskej detskej onkológii. „Spoluprácu s Beponom si vážime nielen preto, že ide o slovenskú značku, ktorá ponožky poctivo navrhne a vyrobí na Slovensku, ale aj preto, že si veľmi dobre rozumieme na ľudskej aj komunikačnej úrovni,“ dodáva Ivana Ščuroková, marketingová špecialistka neziskovej organizácie.

Kampaň sa objaví na bigboardoch, sociálnych sieťach a na mieste predaja.

 

01 - Modified: 2021-05-10 12:28:49 - Feat.: - Title: Krása nemá mieru, hovorí Bepon v novej kampani 02 - Modified: 2020-10-12 11:50:39 - Feat.: - Title: Bepon spúšťa CSR kampaň. Predáva pančuchy s ružovým srdiečkom 03 - Modified: 2020-09-07 08:30:48 - Feat.: - Title: Bepon spustil novú kampaň. Tvárou sa stala známa make-up artistka 04 - Modified: 2018-10-16 08:37:33 - Feat.: - Title: Ako vznikli ŠTÝLovky? 05 - Modified: 2018-08-23 17:23:16 - Feat.: - Title: V Bepone vytvorili Ponožtíkov z nepotrebných ponožiek. Podporia zvieratá z útulku
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 09:10