Charakteristickým symbolom neziskovej organizácie je medvedík, ktorý sa nachádza nielen v logu, ale v ilustrovanej podobe sa objavuje v každej mediálnej kampani neziskovej organizácie Deťom s rakovinou. „Symbolizuje najmä pomoc a oporu počas dlhej a náročnej liečby. Preto je aj ústredným motívom ponožiek od Beponu práve medvedík vsadený do hviezdnej oblohy, ktorý stráži sny malých pacientov a úsmev na perách im kúzli aj počas spánku,“ približuje Martin Krumpál, marketingový riaditeľ Beponu.
Vizuálom ku kampani zároveň odštartovala spolupráca neziskovky so slovenskou ilustrátorkou Marcelou Kupčíkovou. Kreatívnu podporu projektu poskytla agentúra MullenLowe GGK, ktorá je dlhoročným partnerom Deťom s rakovinou, n. o.
Bepon sa dlhodobo venuje charitatívnym projektom pod názvom „Obleč sa srdcom“. Spolupráca s detskou onkológiou sa opakuje už druhý rok, pričom prvá priniesla až 5 700 eur.
„Obleč sa srdcom nemá byť len slogan jednej kampane. Naše zákazníčky a zákazníkov chceme učiť obliekať sa srdcom neustále. Aj preto sme kampaň zopakovali a rozhodli sa pomôcť tým najzraniteľnejším – deťom. Počas dlhodobej izolácie v nemocnici a náročných zákrokov prichádzajú o časť bezstarostného detstva a v náročnej situácii sa ocitajú aj ich rodiny,“ hovorí Martin Krumpál.
Bepon z každého predaného páru venujú 1€ na pomoc bratislavskej detskej onkológii. „Spoluprácu s Beponom si vážime nielen preto, že ide o slovenskú značku, ktorá ponožky poctivo navrhne a vyrobí na Slovensku, ale aj preto, že si veľmi dobre rozumieme na ľudskej aj komunikačnej úrovni,“ dodáva Ivana Ščuroková, marketingová špecialistka neziskovej organizácie.
Kampaň sa objaví na bigboardoch, sociálnych sieťach a na mieste predaja.