Elena Matušková pracuje v Podravke od februára tohto roka. So svojím tímom by sa, podľa jej slov, chcela prioritne sústrediť na komunikáciu so zákazníkmi, „pretože práve vďaka nim je tu Podravka so svojimi originálnymi receptúrami už viac ako 60 rokov, a na Slovensku od roku 1993. „Mojím cieľom a prianím zároveň je, aby Podravka ako „love brand“ mala i naďalej svoje miesto v slovenských kuchyniach, či už je niekto v kuchyni začiatočník alebo sa v nej „zvŕta“ od nepamäti.“
„Podravka má, obrazne povedané, krásne poslanie – stará sa o to, aby nám jedlo, ktoré si pripravíme či navaríme, chutilo. A to prostredníctvom výrobkov tradičných a v kuchyni naozaj nepostrádateľných, ako aj prostredníctvom výrobkov inovatívnych a spĺňajúcich požiadavky takých skupín, ako sú vegáni či ľudia s intoleranciami,“ dodáva Elena Matušková.