Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
01.10.2021, 01:56

Bejby Blue, práca, ktorá nadchla porotu Zlatého klinca a získala Grand Prix

Zoznámte sa s virtuálnou osobnosťou Tatra banky.

Bejby Blue, práca, ktorá nadchla porotu Zlatého klinca a získala Grand Prix
Zdroj: archív

Deväť Klincov, z toho tri zlaté v kategóriách Kampaň, Digital a Craft, ako aj čerešnička na torte - Grand Prix, ktoré v slovenskej reklame nie je vôbec bežné, taká je bilancia úspechu práce Bejby Blue na tohtoročnej súťaže kreativity Zlatý klinec 2021.

Bejby Blue vytvorila agentúra THIS IS LOCCO pre Tatrabanku na podporu študentského účtu. Zatiaľ čo agentúra získala najmä vďaka tejto práci ocenenie najkreatívnejšej Agentúry večera, Tatrabanka sa stala najoceňovanejším klientom večera.

Predstavme si virtuálnu osobnosť, ktorá si získala pozornosť a najvyššie ocenenie oboch porôt tohtoročného Zlatého klinca.

Tatra banka každoročne pripravuje študentské kampane, ktorých cieľom je otvorenie študentských účtov. Ambasádormi projektu v uplynulých rokoch boli napríklad Patrik Rytmus Vrbovský, Matej Sajfa Cifra či minulý rok Gizka Oňová.

„Kampane pre študentov sú posledných osem rokov jednými z najvýraznejších komunikácií u nás aj v rámci segmentu. Myslím, že posúvajú naše vlastné hranice a očakávania k výsledku, či už v kreatívnom spracovaní, ale najmä v biznisových očakávaniach. Pre nás interne je to veľká radosť a zvedavosť, ako tvoriť a komunikovať smerom k mladým ľuďom, je to úplné dobrodružstvo a mení sa to z roka na rok. Oni sú dynamickí, nestáli, menia sa témy aj forma, ktorá ich baví, preto zaujať, ale najmä udržať ich pozornosť mesiace je kus dobrej roboty veľkého počtu ľudí. Ich svet je ,tečúci‘ a neustále sa meniaci, a to je pre nás marketérov aj idea makerov veľká výzva a jedno z najzaujímavejších zadaní, na ktorom počas roka pracujeme,“ priblížila Milada Halová, riaditeľka odboru brand managementu značiek Tatra banka a Raiffeisen banka.

Minulý rok sa kreatívy študentskej kampane pre Tatra banku zhostila agentúra THIS IS LOCCO. „Čo je pre generáciu Z jeden deň trend, druhý deň už nuda

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 81% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.