Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
15.12.2017, 15:22

Výdavky do online reklamy na Slovensku sú dvakrát vyššie ako pred 4 rokmi

V ďalšom roku porastú o 6 až 7 percent.

Výdavky do online reklamy na Slovensku sú dvakrát vyššie ako pred 4 rokmi

Najväčšia online mediálna agentúra na Slovensku DIGILINE spoločne s Asociáciou digitálnych marketingových agentúr (ADMA), v ktorej je DIGILINE členom, pripravili prehľad výdavkov do online reklamy na Slovensku. Infografika prináša prehľad výdavkov po kategóriách od roku 2013 do roku 2016 a odhad na tento a budúci rok.

Zdroj: Digiline / ADMA

​V odhadoch sú aj nové kategórie, ktoré rastú na dôležitosti a sú čoraz viac využívané klientmi a agentúrami. Konkrétne je to nová kategória Nativ, ktorá bola pred tým v PR a kategória Display – video, ktorá bola v predchádzajúcich rokoch zahrnutá v rámci Display (banner & video).

Pri porovnaní celkových výdavkov do online reklamy, v roku 2017 očakávame nárast o 6,4% a v roku 2018 očakávame tempo rastu v rozpätí 6 až 7%. V rámci jednotlivých kategórií bude v ďalšom roku rásť okrem spomínanej kategórie Nativ, ktorá bude rásť najrýchlejším tempom, aj Display reklama či už v bannerovej alebo video forme.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.