Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
02.12.2021, 20:26

Slovenská reklama si z ADC*E Awards odnáša sedem kovov

Zo striebra a šiestich bronzov sa tešia štyri agentúry.

Slovenská reklama si z ADC*E Awards odnáša sedem kovov
Zdroj: archív

Poznáme výsledky kreatívnej súťaže ADC Europe Awards 2021. Slovenská reklama získala sedem kovov, odnášajú si ich štyri agentúry. Porota v tomto roku hodnotila 901 prác, odovzdala 44 zlatých ocenení, 103 strieborných a 121 bronzov.

Striebro putuje agentúre MADE BY VACULIK a to za prácu Vianočný hit z roku 1973 pre Zlatý Bažant ´73 – Heineken Slovensko, porota ju ocenila v kategórii Film&Audio (Craft – direction, cinematography and editing).


Najviac ocenení získala agentúra THIS IS LOCCO, a to štyri bronzy za prácu pre Tatra Banku – Bejby Blue.

Digitálna osobnosť Tatra banky – Bejby Blue nadchla už porotu na domácej kreatívnej súťaži Zlatý klinec, kde sa stala najoceňovanejšou kampaňou. Z európskej súťaže ADC Europe Awards 2021 si odniesla štyri bronzové ocenenia, a to v kategóriách: Film&Audio (Craft Music), Film&Audio (Craft – animation,VFX, CGI and 3D), Interactive&Online (Social Media Campaigns) a Intagrated&Innovation (Branded Content).

​Ďalšie bronzy putovali agentúram MUW Saatchi&Saatchi a Darwin and the Machines.

MUW Saatchi&Saatchi uspel na súťaži s prácou pre Slovak Telekom –  Autobusová zastávka, a to v kategórii Film&Audio (TV/Kino reklama).

Darwin and the Machines zabodoval prácou pre Websupport v kategórii Design (Motion Graphic) – Webuj s ľahkosťou.

Práce posudzovala 53 členná porota kreatívnych odborníkov z 19 krajín. Tí rozhodli aj o tom, že Grand Prix si odniesla práca #wombstories od londýnskej agentúry AMV BBDO pre spoločnosť Essity (Libresse/Bodyform).

Spot autenticky a zároveň citlivo zobrazuje rôznorodé príbehy piatich žien. Jedna sa snaží otehotnieť pomocou IVF, ďalšia nechce deti v žiadnom prípade, tretia bojuje s bolestivou endometriózou, štvrtá dostane menštruáciu prvýkrát v živote a piata si naopak práve prechádza menopauzou. Trojminútové video podčiarkuje ideu záverečnou textáciou: „Potešenie, bolesť, láska, nenávisť. Nikdy to nie je jednoduché. Preto nechajme, nech sú naše príbehy maternice vypočuté.“

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.