Juraj Pobjecký v Isadore zodpovedá za stratégiu značky a jej komunikáciu, s cieľom vybudovať medzinárodne silnú, rozpoznateľnú značku cyklistického oblečenia.
Po piatykrát udelilo občianske združenie Ľudia z Marketingu ocenenie Marketér roka s cieľom posilnenia vnímania roly zadávateľa pre úspech značky a kultivácie prostredia slovenského marketingu. Z úzkej nominácie silných mien získal ocenenie Marketér roka 2021 Juraj Pobjecký, Head of Brand, Isadore, za výrazný osobný prínos pri tvorbe stratégie a ideí, ktoré viedli k rastu a medzinárodnému úspechu značky Isadore.
Ocenenie Marketér roka 2021 odovzdal počas slávnostného vyhlasovania národnej súťaže efektivity marketingovej komunikácie Effie 2021 Branislav Brzula, marketingový riaditeľ Lidl SR, predseda poroty Effie 2021 a člen občianskeho združenia Ľudia z marketingu.
„Práca Juraja Pobjeckého na kampani Cycling Struggles je skvelou inšpiráciou a ukážkou toho najlepšieho marketingu, ktorý je tvorivý a súčasne vysoko efektívny. Bez externej agentúry a s limitovanými produkčnými a mediálnymi zdrojmi dokázali zužitkovať krízu v prospech rastu a úspechu značky Isadore. Všetkým nám ukázali, že aj malá lokálna značka sa dokáže vďaka skvelému marketingu a ľuďom, ktorí za ňou stoja, presadiť na medzinárodnej scéne,“ vyjadril sa
minuloročný víťaz Branislav Brzula.
„Táto cena patrí celému Isadore, marketing je tímový šport. Je úžasné robiť s ľuďmi, ktorí majú tak komplexné skills, chuť pracovať, slobodu a zodpovednosť. Je pre mňa milým prekvapením, že po tak veľkých firmách ako Lidl, Slovenská sporiteľňa, O2 a Slido, toto ocenenie získala tak malá a mladá značka ako Isadore,“ povedal Juraj Pobjecký, Head of Brand, Isadore.
Juraj Pobjecký v Isadore zodpovedá za stratégiu značky a jej komunikáciu, s cieľom vybudovať medzinárodne silnú, rozpoznateľnú značku cyklistického oblečenia. Aktuálne sa kampani Cycling Struggles, ktorá vznikla v malom inhouse tíme, podarilo získať zlatú Euro Effie, ocenenie pre najefektívnejšie kampane z Európy. Juraj súčasne pracuje aj pre agentúru Darwin & The Machines ako Strategy Director. V minulosti pracoval ako stratég v agentúrach Zaraguza a Free Andy (ex-Oliver). Kampane, na ktorých pracoval, získali množstvo národných a zahraničných ocenení na súťažiach v kreativite aj efektivite.
Juraj Pobjecký získava od Slovenského združenia pre značkové výrobky, s ktorým Ľudia z marketingu spolupracujú, aj nomináciu na Global Marketer of the Year a vstup na podujatie Global Marketers Week, ktoré sa uskutoční 5. - 8. apríla 2022 v Aténach. Podujatie je len na pozvánky a možno tu stretnúť také osobnosti ako Mark Pritchard (PG) alebo Raja Rajamannar (Mastercard) a desiatky ďalších.
01 - Modified: 2020-10-30 11:31:05 - Feat.: - Title: Ocenenie MARKETÉR ROKA má nové pravidlá
02 - Modified: 2020-04-09 16:09:39 - Feat.: - Title: Globálnym marketérom roka sa stala Lubomira Rochet z L’Oréal
03 - Modified: 2019-11-22 08:16:12 - Feat.: - Title: Dnes večer spoznáme Agentúru roka a to najlepšie zo slovenskej reklamy
04 - Modified: 2019-11-18 10:52:57 - Feat.: - Title: Súťaž Young Marketer pozná troch finalistov
05 - Modified: 2019-10-01 19:07:52 - Feat.: - Title: Štartuje tretí ročník súťaže Marketér roka