Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
29.01.2019, 11:51

Zara má nové logo

Navrhla ho reklamná agentúra Baron & Baron.

Zara má nové logo
Zdroj: creativebloq.com

Španielsky predajca takzvanej fast fashion ZARA zmenil vo svojej 45 ročnej histórii logo už druhýkrát. Ľahko rozpoznateľné logo dostalo novú podobu. Jednotlivé písmena na seba natlačili tak, že sa na niektorých miestach prekrývajú a písmo pôsobí elegantnejšie.

Zdroj: creativebloq.com

​Zmena je viditeľnejšia ako tá, z roku 2011. Vtedy sa akoby zmenšilo písmo a vytvorili väčšie medzery. V tom čase mala Zara, založená v roku 1975 spoločnosťami Amancio Ortega a Rosalía Mera, vyše 1 400 obchodov vo viac ako 70 krajinách.  

Zdroj: creativebloq.com

​​Značka je momentálne vlajkovou loďou skupiny Inditex, najväčšieho predajcu odevov na svete. Má 9775 obchodov na 97 globálnych trhoch.

Typografiu predstavuje na svojej stránke aj značka Baron & Baron, kde upresňuje, ako bude logo fungovať na mobilných zariadeniach, v plagátoch a lookbookoch.

Reakcie na sociálnych sieťach sú rôzne, sú aj takí, ktorí si z novinky robia srandu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.