Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
14.08.2019, 07:49

Kampaň Nekur fejky bojuje proti nelegálnym cigaretám

Východniarsky slovník využila pri komunikácii celospoločenského problému agentúra Neopublic.

Kampaň Nekur fejky bojuje proti nelegálnym cigaretám
Zdroj: Neopublic

Na nelichotivý fenomén nelegálnych cigariet, ktorých výskyt na Slovensku stúpa, sa rozhodlo upozorniť Slovenské združenie pre značkové výrobky v spolupráci s finančnou správou. Kampaň Nekur fejky, ktorej cieľom je informovať fajčiarov o spoločenských, ekonomických a zdravotných rizikách nelegálnych cigariet, zastrešila agentúra Neopublic.

„Všetky informácie o nelegálnych cigaretách a tabaku sme zhromaždili na rovnomennej webovej stránke kampane. Jazyk na stránke sme prispôsobili mladšej generácií a názov Nekur fejky sme zvolili zámerne. Chceme upútať pozornosť cieľovej skupiny, keďže sa tento problém týka najviac východného Slovenska, kde je každá tretia, a niekde aj každá druhá, cigareta nelegálna. Stránka tiež informuje, ako rozoznať nelegálne cigarety a ako postupovať pri ich nahlasovaní na Zelenú linku Kriminálneho úradu finančnej správy,“ vysvetľuje Ľubomír Tuchscher, výkonný riaditeľ Slovenského združenia pre značkové výrobky.

Zdroj: Neopublic
Komunikáciu smerom k verejnosti a spustenie projektu Nekur fejky odštartovala tlačová konferencia v Bratislave, ktorá ukázala schopnosti Finančnej správy pri odhaľovaní nelegálnych cigariet. Novinárom bolo predstavené, ako funguje mobilný skener či ako psovodi so svojimi štvornohými pomocníkmi označia v aute pašované cigarety. „Po úspechu na západe sme sa vydali na východ našej krajiny, ktorý je nelegálnymi cigaretami postihnutý najviac. Tlačovú konferenciu s podrobnou ukážkou chytenia pašeráka cigariet sme zorganizovali priamo na hraničnom priechode s Ukrajinou Vyšné Nemecké. Kampaň Nekur fejky pokračuje natívnymi článkami špeciálne cielenými na fajčiarov na východnom Slovensku,“ dodáva Ľubomír Tuchscher.

Podľa slov Romana Záhorca, šéfa agentúry Neopublic, je primárnym cieľom kampane dostať tému čo najviac k ľuďom a naštartovať spoluprácu s kompetentnými úradmi. Kampaň zatiaľ dosiahla viac ako 60 relevantných zmienok v médiách. Reálne vyhodnotenie bude možné približne o rok, keď budú k dispozícii čísla spotreby nelegálnych cigariet.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.