Slovenská sporiteľňa
StoryEditor

Marketérom roka 2019 je Dáša Juríková zo Slovenskej sporiteľne

22.11.2019, 20:38
Autor:
pzpz
Pod jej vedením značka zmenila komunikačný pozicioning a rozhodla sa, že nebude prispievať k vizuálnemu smogu vo verejnom priestranstve.

Ocenenie Marketér roka bolo tento rok udelené už tretíkrát. Cieľom vyhlasovateľa, ktorým je občianske združenie Ľudia z marketingu, je posilniť vnímanie roly zadávateľa v marketingovom mixe a vybudovať komunitu expertov, ktorých úmyslom je kultivovať prostredie marketingu na Slovensku.

 Z troch nominovaných, ktorí sa dostali na shortlist, získala cenu Dáša Juríková, riaditeľka odboru stratégie a rozvoja značky zo Slovenskej sporiteľne.

Dáša Juríková od roku 2002 pôsobila v poisťovni Union na pozícii manažérky marketingu, neskôr ako Head of Corporate Communications. V roku 2007 začala pracovať pre T-Mobile Slovensko ako Senior Brand Manager. Pre značku Telekom následne viedla tri roky marketingovú komunikáciu a ďalšie tri roky zodpovedala za integrovaný tím marketingovej komunikácie a digitálnych služieb. Od júna 2017 viedla komunikáciu Poštovej banky.

V marci 2018 nastúpila do Slovenskej sporiteľne, kde zodpovedá za nový odbor Brand Strategy & Development. Po jej vedením Slovenská sporiteľňa zmenila komunikačný pozicioning, aby posilnila vnímanie značky ako inovatívneho a zodpovedného lídra pre život a podnikanie. Nový koncept v tom čase odštartovala kampaňou #mamnato, ktorý začal vážnou témou s Matejom Tóthom. V rozhovore pre Stratégie vtedy vysvetlila, že kampaň nebude len o vážnych životných situáciách: „#mamnato je o sebadôvere, schopnosti posunúť seba, svoj život, svoje okolie, svoju firmu, krajinu. Príležitosti sú vážne, veselé, milé, úsmevné....“

V auguste minulého roka prišla Slovenská sporiteľňa s informáciou, že už nebude mať vo verejnom priestranstve žiadnu reklamnú plochu a teda nebude prispievať k vizuálnemu smogu. Komunikácia bez billboardov ako aj špeciálny grant #mamnato, ktorého cieľom je prispievať k pretváraniu Slovenska na modernú a zodpovednú krajinu, sú súčasťou zodpovednej exekúcie konceptu #mamnato.

Medzi nominovanými na ocenenie boli aj Mirka Uhnak, výkonná riaditeľka Mini Tech MBA for women a Katarína Hozáková , Head of marketing zo spoločnosti Pernod Ricard Slovakia.

V roku 2017 získal ocenenie, ako prvý, Igor Tóth, riaditeľ marketingu O2 Slovakia. Pod jeho vedením uviedol operátor O2 mimoriadne silnú a mnohými domácimi aj zahraničnými súťažami oceňovanú kampaň 17. november a významným počinom roka 2017 bola aj výmena dlhodobo úspešného konceptu Maňušky.

Minulý rok sa stal Marketérom roka ​Juraj Holub, marketingový riaditeľ v spoločnosti Slido, ktorej sa podarilo spraviť viac ako 160-tisíc eventov po svete interaktívnejšími. Juraj je odborník na dizajnovanie efektívnych mítingov a ich následnú modernizáciu. Za svoje aktivity získal v eventovom odvetví ocenenia na svetových podujatiach v Barcelone, Vancouveri aj v New Yorku.

01 - Modified: 2021-11-09 09:45:46 - Feat.: - Title: Hľadá sa kreatívna agentúra pre zlepšenie komunikačnej stratégie očkovacej kampane 02 - Modified: 2020-10-30 11:31:05 - Feat.: - Title: Ocenenie MARKETÉR ROKA má nové pravidlá 03 - Modified: 2020-01-03 10:41:49 - Feat.: - Title: František Toman & Peter Darovec z Istropolitany: Reklama prestala priťahovať talentovaných ľudí 04 - Modified: 2019-11-26 11:19:15 - Feat.: - Title: Agentúra Elite Solutions sa stala skokanom roka 2019 05 - Modified: 2019-11-25 16:22:17 - Feat.: - Title: Absolutka je najoceňovanejším klientom Agentúry roka. Vďaka kampani „Slovensko žije všetkými farbami“
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 00:31