Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
22.06.2021, 14:38

Darwin and the Machines prichádzajú s prvou kampaňou

Je určená na trh v USA, vznikla pod taktovkou Michala Pastiera, Juraja Pobjeckého a Martina Blaška.

Darwin and the Machines prichádzajú s prvou kampaňou
Zdroj: archív

Hybridná agentúra Darwin and the Machines spustila pre spoločnosť Kickresume prvú kampaň pre severoamerický trh. Online nástroj s názvom od GoBigname na tvorbu profesionálnych CV urýchľuje získanie zamestnania a pomohol už viac ako miliónu používateľov, ktorí sa tak dostali aj do firiem ako Apple, Google, Tesla alebo NASA. Agentúra pripravila dve videá, pozrieť si môžete aj video, v ktorom vysvetľuje ako vytvorila komerčný spot s fungujúcimi princípmi.

Práve rýchlosť a firmy ako NASA sa stali inšpiráciou prvej kampane z dielne Darwin and the Machines. “Vďaka Kickresume si ktokoľvek dokáže nájsť prácu rýchlejšie. Či už ste upír, alebo travel influencer počas pandémie. Nadsázka a univerzálne symboly boli nevyhnutné aby koncepty spotov fungovali aj na viacerých o kultúrne odlišných trhoch,” vysvetľuje koncept kreatívny riaditeľ agentúry Michal Pastier.

Pre zvýšenie konzistencie a efektivity komunikácie spája jednotlivé spoty nový maskot Kick. S rozhovoru s klientom sa ukázala potreba evokovania rýchlosti, ktorá je pre cieľovú skupinu dôležitá. Evolúciu tak prešla aj samotná značka a inšpiráciou pre nového maskota od Darwinov sa stal extrémne rýchly bazilišok, prezývaný aj “Jesus Christ lizard” vďaka schopnosti bežať tak rýchlo, že vie bežať aj po hladine vody. 3D charakter Kicka vznikol v animačnom štúdiu Plaftik v tíme Juraja Demoviča, ktoré malo na starosti aj postprodukciu spotov v réžii Pepeho Ehrenbergera.

Spoty prešli tiež postupnou evolúciou. Zvyšovala sa prítomnosť brand kódov. Do scén pribudol Kick, testovali sa jeho rôzne veľkosti a umiestnenie. Až na pri konečných verziách pribudol branding a maskot aj do predpríbehovej časti a zaujímavým je riešenie použitia dvoch packshotov. Značka bude ďalej vyhodnocovať konzistenciu pri ďalších kampaniach, aby neprinášala len spoty, ale kontinuálnu komunikáciu.

“Komunikačný ekosystém kampane tvorí kombinácia dvoch imidžových spotov, dvoch produktových a množstva performance formátov a primárne je na začiatok nasadená v Bay area a New Yorku, kde sa podľa dát nachádza najafinitnejšia cieľová skupina pre produkt Kickresume,” dopĺňa Martin Blaško, CEO agentúry na Slovensku.

Vizitka kampane:
Klient:
Kickresume.com
Agentúra: Darwin and the Machines
Creative Director: Michal Pastier
Strategy Director: Juraj Pobjecký
Project management: Martin Blaško, Marian Fury
Produkcia: Globe production
Režisér: Pepe Ehrenberger
3D produkcia: Plaftik              

 

 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.