CEO
New School Communications
Ekonomická neistota, rast cien a politické faktory ovplyvnia rozpočty. Bude teda rásť dôraz na udržateľnosť a autentickú komunikáciu. Jednoznačnou konkurenčnou výhodou bude adaptabilita. Spojenie dát, UX a AI posilní tvorivosť. Experimentovanie s novými formátmi prinesie potrebnú dávku inovácie. AI odľahčí tímy od rutiny a podporí kreativitu. Investícia do vzdelávania a well-being pomôže jednotlivcom udržať drive.
Michal Gregušco-CEO
Invelity
Očakáva sa neistota v dôsledku zdražovania, stále vysokých úrokov a politických zmien. Firmy budú viac šetriť a zameriavať sa na výkonnostný marketing. Rastie dopyt po AI a automatizácii, mierne aj ESG témach a hodnotovej komunikácii. Striktné regulácie môžu obmedziť personalizáciu reklám. A tak digitálne agentúry musia byť flexibilné, efektívne a rýchlo sa prispôsobiť novým trendom a technológiám.
Matej KolarovskyNexus Lead
GroupM Nexus
Na jednej strane vidíme mierne oživenie v niektorých sektoroch, najmä v e-commerce a technológiách, no na druhej strane zostávajú inflácia a neistota spotrebiteľskej nálady výzvou pre mnohé firmy. Očakávame rastúci dopyt po merateľnom marketingu, automatizácii a umelej inteligencii v reklame, ako aj zvýšený záujem o strategické konzultácie v oblasti digitálnej transformácie. Klienti budú čoraz viac vyhľadávať partnerov, ktorí im pomôžu optimalizovať rozpočty a dosahovať merateľné výsledky.
Katarína BizubováManaging Director
Socialists
Prichádza k transformáciám. Vzniká veľa menších agentúr, rastie konkurencia, čo zvyšuje tlak na cenu, a tak ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.