CEO
New School Communications
Ekonomická neistota, rast cien a politické faktory ovplyvnia rozpočty. Bude teda rásť dôraz na udržateľnosť a autentickú komunikáciu. Jednoznačnou konkurenčnou výhodou bude adaptabilita. Spojenie dát, UX a AI posilní tvorivosť. Experimentovanie s novými formátmi prinesie potrebnú dávku inovácie. AI odľahčí tímy od rutiny a podporí kreativitu. Investícia do vzdelávania a well-being pomôže jednotlivcom udržať drive.
Michal Gregušco-CEO
Invelity
Očakáva sa neistota v dôsledku zdražovania, stále vysokých úrokov a politických zmien. Firmy budú viac šetriť a zameriavať sa na výkonnostný marketing. Rastie dopyt po AI a automatizácii, mierne aj ESG témach a hodnotovej komunikácii. Striktné regulácie môžu obmedziť personalizáciu reklám. A tak digitálne agentúry musia byť flexibilné, efektívne a rýchlo sa prispôsobiť novým trendom a technológiám.
Zostáva vám 82% na dočítanie.

