StoryEditor

Digitálne agentúry sa musia rýchlo prispôsobovať trendom, technológiám aj meniacim sa podmienkam (Anketa)

15.04.2025, 09:07
Autor:
palpal
  • Ako nálady v spoločnosti, politika či výkonnosť ekonomiky ovplyvnia biznis digitálnych agentúr? Odborníci z brandže tvrdia, že dôležitá bude flexibilita a prispôsobivosť.
  • Michal Greguš z Invelity predpokladá, že sa firmy budú viac zameriavať na výkonnostný marketing.
  • Katarína Bizubová zo Socialists pozoruje, že vzniká veľa menších agentúr, čo zvyšuje tlak na cenu.
  • Rasťo Bahurinský zo This is Locco sa obáva, že globálne značky budú opúšťať Slovensko kvôli zahraničenej politike našej krajiny.
  • Dušan Viszt zo Zenithu predpovedá, že znižovanie spotreby bude mať dopad na marketingové budgety.
  • Viac názorov si prečítajte v ročenke Digitálne Agentúry 2025. Nájdete ju vloženú v aktuálnom vydaní Stratégií a v PDF formáte tu.
  • Viac ekonomického a politického spravodajstva nájdete na HNonline.sk.
image

Gabriel Tóth

Gabriel Tóth
CEO
New School Communications

Ekonomická neistota, rast cien a politické faktory ovplyvnia rozpočty. Bude teda rásť dôraz na udržateľnosť a autentickú komunikáciu. Jednoznačnou konkurenčnou výhodou bude adaptabilita. Spojenie dát, UX a AI posilní tvorivosť. Experimentovanie s novými formátmi prinesie potrebnú dávku inovácie. AI odľahčí tímy od rutiny a podporí kreativitu. Investícia do vzdelávania a well-being pomôže jednotlivcom udržať drive.

image

Michal Greguš

Michal Greguš
co-CEO
Invelity

Očakáva sa neistota v dôsledku zdražovania, stále vysokých úrokov a politických zmien. Firmy budú viac šetriť a zameriavať sa na výkonnostný marketing. Rastie dopyt po AI a automatizácii, mierne aj ESG témach a hodnotovej komunikácii. Striktné regulácie môžu obmedziť personalizáciu reklám. A tak digitálne agentúry musia byť flexibilné, efektívne a rýchlo sa prispôsobiť novým trendom a technológiám. 

image

Matej Kolarovský

Matej Kolarovsky
Nexus Lead
GroupM Nexus

Na jednej strane vidíme mierne oživenie v niektorých sektoroch, najmä v e-commerce a technológiách, no na druhej strane zostávajú inflácia a neistota spotrebiteľskej nálady výzvou pre mnohé firmy. Očakávame rastúci dopyt po merateľnom marketingu, automatizácii a umelej inteligencii v reklame, ako aj zvýšený záujem o strategické konzultácie v oblasti digitálnej transformácie. Klienti budú čoraz viac vyhľadávať partnerov, ktorí im pomôžu optimalizovať rozpočty a dosahovať merateľné výsledky. 

image

Katarína Bizubová

Katarína Bizubová
Managing Director
Socialists

Prichádza k transformáciám. Vzniká veľa menších agentúr, rastie konkurencia, čo zvyšuje tlak na cenu, a tak ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-04-11 11:44:51 - Feat.: 0 - Title: Rok 2025 bude pre agentúry skúškou dôvery a adaptability (Anketa) 02 - Modified: 2025-04-09 09:54:37 - Feat.: 0 - Title: Anketa odhaľuje: Kľúč k úspešnej kreatíve sa skrýva v odvahe experimentovať 03 - Modified: 2025-04-07 09:12:26 - Feat.: 0 - Title: Klienti hovoria, že chcú expertov, ale často preferujú agentúry s nižšou hodinovkou. A to aj napriek kvalite výstupu (anketa) 04 - Modified: 2025-04-07 08:04:00 - Feat.: 0 - Title: Tendre sú férovejšie. Ale od ideálneho stavu sme ešte poriadne ďaleko (anketa Stratégií) 05 - Modified: 2025-04-04 07:18:10 - Feat.: 0 - Title: Anketa: Pokročilé nástroje AI priniesli revolúciu v automatizácii a personalizácii
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2025 10:44