Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
28.07.2021, 14:00

Inšpirácie z Cannes: Visačka namiesto vstupenky. Diesel zvýšil svoj predaj organizovaním večierkov

Kampaň Enjoy Before Returning získala Titánového leva.

Inšpirácie z Cannes: Visačka namiesto vstupenky. Diesel zvýšil svoj predaj organizovaním večierkov
Zdroj: Stratégie

Kúpia si outfit, zažijú v ňom nezabudnuteľnú párty a na ďalší deň ho celý vrátia do obchodu. Aj také praktiky používajú niektorí zákazníci, keď chcú ušetriť. O tom, že predajne nie sú z toho nadšené, niet pochýb.

Keď sa v Spojených štátoch firmy čoraz viac otvorene sťažovali a dávali zákazníkov na blacklisty, značka Diesel využila príležitosť

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 71% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.