Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
27.04.2012, 16:59

PROKOP 2012 má víťazov

Porota tento rok po prvýkrát udelila aj GRAND PRIX Prokop 2012. Za projekt Končíme.sk.

PROKOP 2012 má víťazov

Asociácia PR Slovenskej republiky (APR SR) vyhlásila výsledky tretieho ročníka súťaže PR projektov – PROKOP 2012, do ktorej sa prihlásilo 55 projektov od 18 prihlasovateľov.

Slávnostného vyhlásenia výsledkov v bratislavskej design factory sa včera zúčastnilo približne 170 hostí, moderovala Andrea Palffy Belanyiová a víťazom zaspievala Lucia Lužinská.

Zaujímavosťou tohoto ročníka bolo, že medzi prihlasovateľmi tento rok okrem PR agentúr (8 členských agentúr APRSR, 7 nečlenských agentúr) boli aj 1 komunikačné oddelenie komerčnej spoločnosti a 2 organizácie verejnej správy.

Porota tento rok po prvýkrát udelila aj GRAND PRIX Prokop 2012:

Agentúra: Bison & Rose (stratégia)
Supreme Communications (médiá)
PRime time (lobing)
Projekt: Končíme.sk - 48 hodinová kampaň za ovocné víno pre klienta LINEA Slovensko

Súťažné kategórie

Hlavné kategórie:

A. Corporate Communications (prihlásených 5 projektov/3 na shortliste)

Agentúra: Media & Communication Consulting
Projekt: Olympijská kolekcia pre Londýn 2012 pre klienta Alpine Pro
B. Business to Business PR (prihlásené 3 projekty/2 na shortliste)

Agentúra: Bison & Rose (stratégia)
Supreme Communications (médiá)
PRime time (lobing)
Projekt: Končíme.sk - 48 hodinová kampaň za ovocné víno pre klienta LINEA Slovensko

C. Business to Consumer PR (prihlásených 13 projektov/3 na shortliste)

Agentúra: 1st CLASS AGENCY
Projekt: Kurča s rodokmeňom pre klienta Hyza

Mimoriadna cena poroty za komplexný prístup
Agentúra: Media & Communication Consulting
Projekt: Wécko hliadka pre klienta Walmark

D. Community Relations (prihlásených 5 projektov/3 na shortliste)
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Projekt: Orange Street Art Gallery pre klienta Orange Slovensko

E. Internal Communication (prihlásené 2 projekty/2 na shortliste)
Porota neudelila cenu.

Špeciálne kategórie:

A. Best media placement (prihlásených 7 projektov/4 na shortliste)

Agentúra: PRIME TIME
Projekt: Dominika Cibulková a KENO 10 pre klienta TIPOS

B. Digitálne PR (prihlásených 5 projektov/4 na shortliste)

Agentúra: Media & Communication Consulting
Projekt: Wécko hliadka pre klienta Walmark

C. Regional Community Relations (prihlásených 5 projektov/3 na shortliste)

Agentúra: Dynamic Relations
Projekt: Nový centrál je dobrý sused pre klienta Immocap Group

D. Event PR (prihlásených 9 projektov/5 na shortliste)

Agentúra: Media & Communication Consulting
Projekt: Olympijská kolekcia pre Londýn 2012 pre klienta Alpine Pro

 

E. Vládne a politické PR (prihlásený 1 projekt/1 na shortliste)

Mimoriadna cena poroty za originálne uchopenie komunikačnej témy

Agentúra: Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR
Projekt: Investície do ciest prvej triedy v roku 2011

Zdroj: APRSR

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.