Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
18.02.2019, 12:14

The Voice lídrom u mladších, k obrazovkám láka viac divákov ako SuperStar

Druhá epizóda speváckej súťaže si udržala takmer všetkých divákov.

The Voice lídrom u mladších, k obrazovkám láka viac divákov ako SuperStar
Zdroj: TV Markíza

Druhá epizóda speváckej súťaže The Voice Česko Slovensko nestratila divákov. Opäť bola najsledovanejším nespravodajským programom víkendu, pri obrazovkách bolo 406-tisíc divákov starších než 12 rokov, čo znamenalo sledovanosť 9,4 percenta a trhový podiel 24,2 percenta v cieľovej skupine mladších divákov od 12 do 54 rokov. V tejto cieľovej skupine malo viac divákov len Počasie a Televízne noviny na Markíze, ktoré prekročili 26- percentný podiel.

Šou sa na na obrazovky televízií Markíza a Nova vrátila po štvorročnej pauze v nedeľu 10. februára. Prvá časť zaznamenala sledovanosť 9,8 percenta a trhový podiel 24,7 percenta.

Zdroj: TV Markíza

Pre porovnanie, jarná séria česko-slovenskej SuperStar si pripísala priemernú sledovanosť 8,7 percenta s trhovým podielom 24,5 percenta v cieľovej skupine 12-54. Prvá časť odštartovala na úrovni 9,3 percent pri trhovom podiele 23,5 percent. Superfinále dosiahlo sledovanosť 9,7 percenta s podielom 30,4 percenta.

Jesennej sérii talentovej šou Česko Slovensko má talent, ktorú uvádzala JOJ, sa darilo lepšie. V cieľovej skupine divákov 12-54 rokov si pripísala priemernú sledovanosť 9,9 percenta a podiel 27,6 percenta, finále dosiahlo až 10,4 percenta s podielom 31,8 percenta, čo bol najvyšší výkon celej série.

The Voice konkuruje V siedmom nebi na JOJ a Strážmajster Topinka na RTVS. V siedmom nebi si pripísalo v 12-54 sledovanosť 7,7 percenta a podiel necelých 21 percent, Strážmajster Topinka 4,5-percentnú sledovanosť a podiel pod 11 percentami.

V siedmom nebi však boduje v širšej skupine divákov starších než 12 rokov, kde skončila ako najsledovanejší nespravodajský program dňa so sledovanosťou 12,4 percenta a podielom nad 27 percentami. Reláciu si pozrelo takmer 580-tisíc divákov. V tejto cieľovej skupine bodovala JOJ aj so svojím hlavným večerným spravodajstvom, ktoré obsadilo prvé priečky.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.