Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
23.01.2020, 15:00

Jojka viac prepája svet filmu a televízie. Sfilmuje desať Evitoviek

Televízia JOJ participuje na doposiaľ najväčšom počte filmov a koprodukcií.

Jojka viac prepája svet filmu a televízie. Sfilmuje desať Evitoviek
Zdroj: NUNEZ NFE / Janko Popovič Volarič a Petra Hřebíčková vo filme Príliš osobná známosť

Televízia Joj v posledných rokoch výrazne posilnila svoju seriálovú tvorbu a na obrazovku priniesla pestrú zmes žánrov – od rodinného seriálu, historickej detektívky, cez kriminálny či mysteriózny triler, politický sitkom, rôzne typy komediálnych seriálov až po výpravnú historicko-dobrodružnú sériu. Stala sa tiež partnerom viacerých televíznych a filmových projektov, ako boli napríklad Sklenená izba, Trhlina či aktuálny kinohit Príliš osobná známosť. Aktuálne má TV Joj rozpracovanú takmer dvadsiatku filmov.

České alebo slovenské romantické komédie sa tešia diváckemu záujmu. Na konci roka zožala úspech slovenská romantická komédia Šťastný nový rok, ktorý si doteraz prišlo do kín pozrieť 265-tisíc divákov. Televízia Joj bola partnerom filmu, rovnako ako pri českých romantických komédiách Přes prsty či Ženská na vrchole.

Ďalším úspešným partnerstvom je nová Evitovka Príliš osobná známosť. Na premiéru prišlo do kín takmer 75-tisíc návštevníkov, čím prekonala aj úspech snímky Všetko alebo nič, ktorá mala premiéru pred tromi rokmi. Premiérové prvenstvo si drží minuloročná Trhlina s 86 971 divákmi.

Televízia Joj po úspechu Príliš osobnej známosti sfilmuje celú sériu Evitoviek. „Spoločne s režisérom Petrom Núňezom a Evitou Urbaníkovou je rozpracovaných desať nových filmov, Príliš osobná známosť je prvým z nich,“ uviedol na facebooku riaditeľ televízie Joj Marcel Grega. Ďalšími filmami, v ktorých je televízia Joj koproducentom a budú mať čoskoro premiéru v kinách je Mäso - Vtedy na východe podľa knižného bestselleru Arpáda Soltésza a Perinbaba a dva svety režiséra Juraja Jakubiska.

Na otázku, čo televízii prináša investícia do filmovej tvorby, Marcel Grega v nedávnom rozhovore odpovedal: „Vieme poskytnúť zázemie profesionálnych ľudí, nielen financie. Aj vďaka tomu máme dobrý kredit na trhu, čo ma nesmierne teší. Sľubujeme si však od toho minimálne vytvorenie slovenského a československého filmového okna v našej vysielacej štruktúre.“

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.