Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.05.2020, 13:55

SuperStar si aj s predposledným SuperVýberom udržala prvenstvo

Stala sa opäť víťazom nedele aj celého uplynulého týždňa.

SuperStar si aj s predposledným SuperVýberom udržala prvenstvo
Zdroj: TV Markíza

Najvyššie priečky v rebríčkoch sledovanosti od piatka až do nedele obsadzovala televízia Markíza. V piatok zvíťazila televízna premiéra vojnového kinohitu Dunkirk, v sobotu najviac zabodovalo spravodajstvo a SuperStar sa opäť stala víťazom nedele aj celého uplynulého týždňa. 

SuperStar si v nedeľu 10. mája potvrdila pozíciu aktuálne najsledovanejšieho programu v strategickej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov. Stala sa programom dňa a zároveň aj celého týždňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Preposledný vyraďovací SuperVýber dosiahol v tejto cieľovej skupine sledovanosť 13,8 percenta a doposiaľ druhý najvyšší trhový podiel 34,4 percenta. Film Ten dvanásty zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 19,3 percenta a snímka Moja matka na Jednotke RTVS dosiahla podiel na trhu 5,1 percenta.

SuperVýber si pozrelo celkovo 625-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, jej sledovanosť už s poslednými štyrmi epizódami neklesla pod hranicu 600-tisíc divákov.

​Z politických diskusií minulého týždňa si pripísalo prvenstvo v oboch hlavných cieľových skupinách Na telo, ktoré vysiela televízia Markíza v nedeľu na obed. Diskusia Juraja Šeligu zo strany Za ľudí a Erika Tomáša zo Smeru zaznamenala sledovanosť 5,1 percenta a trhový podiel 23,7 percenta v cieľovej skupine 12-54.

V širšom publiku divákov starších ako 12 rokov to znamenalo 355-tisíc divákov. Enormný záujem o politické diskusie však pomaly opadáva, voči predchádzajúcemu vydaniu sledovanlo Na telo až o 230-tisíc divákov menej.

V sobotu 9. mája obsadila televízia Markíza v cieľovej skupine 12-54 trojicu najvyšších priečok v rebríčku sledovanosti vďaka večerným spravodajským reláciám Počasie a Televízne noviny a českej romantickej komédii LOVEnie, ktorá si pripísala sledovanosť 6,6 percenta a podiel na trhu 20,5 percenta.

Najsledovanejším programom piatka sa stala slovenská premiéra vojnového kinohitu Dunkirk, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala sledovanosť 7,4 percenta a trhový podiel 21,2 percenta. Film More v plameňoch dosiahol na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 14,1 percenta a galavečer Oslobodenie. 75 rokov života v mieri na Jednotke RTVS podiel na trhu 3,6 percenta.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.