Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
01.06.2021, 11:45

Mafra Slovakia má nový web pre mladých BRA!NEE.SK

Kampaň Not sorry to think! pripravili agentúry Socialists a Wiktor Leo Burnett.

Mafra Slovakia má nový web pre mladých BRA!NEE.SK
Zdroj: Youtube

Do portfólia vydavateľstva Mafra Slovakia pribudol nový web. Od 1. júna vydavateľstvo aktivuje online lifestylový magazín BRA!NEE.SK. Zamerať sa chce predovšetkým na mladšiu cieľovú skupinu vo veku od 16 do 30 rokov.

BRA!NEE.SK sa bude zaoberať témami, ako sú nové technológie, klíma, startupy, inovácie, mobily, hudba, cestovanie, vzťahy, ale aj rodová rovnosť a LGBTQ, či aktuálnymi názormi, ktoré sú spoločensky významné.  Na novom webe nebude chýbať ani atraktívny video obsah a ani pravidelné podcasty s podtitulom Not sorry to think.

Portál má byť úprimný a drzý, pričom sa chce focusovať na ľudí, ktorí majú svoj názor a neboja sa ho prezentovať. Jeho šéfredaktorkou je Martina Bednárová.

V najbližších mesiacoch bude za nás hovoriť hlavne obsah. Nezáleží nám na konzervatívnych a zastaraných názoroch. Sme young značka a máme silný hlas, ktorý má byť počuteľný vo svete. Záleží nám na ekológii, marginalizovaných skupinách, na slobode prejavu, ale aj na rešpekte k druhým,“ povedala Martina Bednárová. 

Cítili sme, že v rámci portfólia by sme mali podchytiť jednu cieľovú skupinu, ktorú sme doteraz vo vydavateľstve nemali zastúpenú: mladých ľudí, mileniálov. Otvárajú sa tak možnosti aj pre našich klientov, ktorí u nás nájdu novú platformu, pri ktorej vedia cieliť aj na mladšiu generáciu,“ povedal riaditeľ marketingu Mafra Slovakia, Ivan Netík.

Spustenie nového portálu bude sprevádzať drzá kampaň, na ktorej vydavateľstvo spolupracovalo s agentúrou Socialists, ako aj s vybranými influencermi, ktorí sa podieľali aj na produkcii televízneho spotu či online videí. Okrem toho nebude chýbať ani outdoor a podpora na internete a na sociálnych sieťach.

Komunikáciu nového portálu a jeho značky zastrešili agentúry Socialists a Wiktor Leo Burnett. Produkciu zabezpečila Leopard Production. 

Vizitka kampaň: BRA!NEE.SK Not sorry to think!

Klient: Mafra Slovakia 
Agentúra: Socialists & Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Peter Kačenka
Art Director: Alexandra Pobjecká, Peter Kačenka, Juraj Vačko 
Copywriter: Kristína Pavlendová, Patrícia AlHadi
Stratég: Vladimír Lefík
Account Director: Lucia Grancová
Produkcia: Leopard Production
Režisér: Maxim Klujev

Po marcovom spustení tlačeného mesačníka Moja Chalupa je online lifestylový magazín Brainee.sk druhý veľký projekt, ktorý Mafra Slovakia prináša v roku 2021. Vydavateľstvo je druhým najväčším na Slovensku, vydáva viac ako 50 tlačených titulov vrátane ekonomického denníka Hospodárske noviny, týždenníkov Eurotelevízia či Téma alebo mesačníka Evita. Okrem toho prevádzkuje niekoľko webových stránok vrátane www.hnonline.sk či www.svetevity.sk.

 Stratégie sú súčasťou portfólia Mafra Slovakia.  

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.