Microsoft predstavil Viva
Ešte takto pred rokom si spoločnosti písali prácu z domu ako benefit pre zamestnancov – nech zdvihne ruku ten, čo považuje homeoffice za benefit dnes. Microsoft sa pripravuje na budúcnosť, kde práca na diaľku bude novým štandardom fungovania a jeho odpoveďou je Viva, platforma integrovaná priamo do Teams. Má za cieľ zlepšiť v tímoch kolaboráciu, vyhľadávanie zdrojov vedomostí a tiež personálnu stránku, ktorá je pri fungovaní na diaľku asi najviac kritická. Projekt vyzerá veľmi zaujímavo, na záver len jedna osobná požiadavka – ak sa venujete videu profesionálne, pošlite svoje portfólio do Microsoftu, pretože tak zaujímavý produkt si nezaslúži TAKTO nudné prezentačné video ?
Clubhouse (znova) otestovaný
Pre minulý #digitalnytyzden sme otestovali najnovšiu sociálnu sieť Clubhouse a priznali sa, že nás až tak nechytila. No a potom sme sa zrazu spamätali pri počúvaní diskusie skvelého Luboša Rácza (majiteľ baru Záhir Café Nitra & zakladateľ Barkultur Slovakia) na tému Martini Cocktail s profi barmanmi a nadšencami barového sveta. Vtedy sme si uvedomili, že Clubhouse vie fakt skvelo fungovať ako interaktívny podcast (nielen) pre odborné či niche témy, čo je skvelá marketingová príležitosť. Testovačka Clubhouse prebehla aj v TRIADe a k téme napísali kvalitne spracovaný článok.
Jeff Bezos už nebude šéfovať Amazonu. Je dôvodom centrála?
Áno, uznávame, je to trochu cez čiaru. Ale snáď si aspoň raz za čas môžeme aj my v #digitalnytyzden vyskúšať clickbaitový headline! Pravdou však zostáva, že po dostiahnutí kvartálneho obratu 100 miliárd dolárov, čo je medziročný nárast o neuveriteľných +44%, Bezos skutočne odchádza z pozície šéfa Amazonu. No a ich nová centrála v americkom Arlingtone skutočne vyzerá ako hypermoderná interpretácia populárneho emotikonu Pile of Poo, na čo upozornilo The Verge. Takže ten headline vlastne vôbec nebol zavádzajúci!
Štyri milióny pre Beat Saber
Herné VR štúdio Beat Games so slovensko-českými majiteľmi, ktoré pred časom kúpil Facebook, ohlásilo už štyri milióny (!) predaných kusov svojho hitu Beat Saber a 40 miliónov predaných skladieb (!!!) z platených rozšírení. Ak máte stále pocit, že pri hrách len zabíjate čas a priberáte, pozrite si priložené video. To nie je hranie, to je workout!:)
ADMA: porota Digital PIE 2021
Piaty ročník súťaže v digitálnom marketingu na Slovensku Digital PIE 2021 už pozná svoju porotu. Prihlasovanie prác bolo ukončené a kým sa dozvieme víťazov za rok 2021, spravte si krátky prehľad o minuloročných prácach v kategóriách Performance, Idea a Execution.
Rubriku #digitalnytyzden prinášajú Stratégie v spolupráci s ADMA každý pondelok.