Exponea smeruje pod Bloomreach
O najnovšej šťuke v rybníku sociálnych sietí sme písali v minulom #digitalnytyzden, odvtedy sa nám podarilo získať pozvánku, takže sme mohli aplikáciu aj osobne vyskúšať. Úprimne, až tak nás to nechytilo, pretože v podstate ide len o (znova) virtuálnu náhradu rozhovorov, ktoré by sme za normálnych okolností viedli s kamošmi niekde vonku na pive. Takže, ak ste v lockdowne, máte čas, asi vás to môže zaujať, ale pri prvej príležitosti „vypadnúť“ von na sociálnu sieť podľa nás zabudnete. Podobne to zhrnul aj Hugo Pauliny, ktorý pripravil detailný rozbor pre všetkých, ktorí by Clubhouse zvažovali.
Windows nikdy neznel ľudskejšie
Niektoré veci nám vedia zlepšiť deň – napríklad keď si partička umelcov povie, že sa zviditeľní dokonalým napodobnením známych zvukov z Windowsu a dokonca to ocení aj sám Microsoft... to muselo dat příšernou práci, přitom taková blbost, co??
Vyskúšajte v 2021 tieto štyri veci
Články s predikciami online marketingových trendov sú tie, ktoré vždy na seba strhnú najviac pozornosti, hoci takmer vždy ide o čisté veštenie. Napriek tomu dal Jano Laurenčík z Basta Digital dokopy prehľad štyroch vecí (zámerne nepíšeme trendov), ktoré by ste mali v online marketingu tento rok vyskúšať.
ADMA: Digital PIE 2021
Piaty ročník súťaže v digitálnom marketingu na Slovensku Digital PIE 2021 už o pár dní uzatvára registrácie. Ešte stále je však dostatok času prihlásiť svoju prácu, pričom inšpiráciu a porovnanie môžete načerpať pri prehľade víťazných prác z minulého roku – či už v kategórii Performance, Idea, alebo Execution.
Rubriku #digitalnytyzden prinášajú Stratégie v spolupráci s ADMA každý pondelok.