Toto hodnotenie bolo výnimočné. Prvýkrát v roku sme totiž hodnotili osobne v takmer ľudoprázdnej redakcii Stratégií. Aj spod rúška bolo vidieť radosť z toho, že sa opäť vidíme offline a v pozitívnej a priateľskej atmosfére sa niesla aj celá diskusia o pomerne krátkom zozname prihlásených prác.
Medzi nimi najviac zarezonoval PR kúsok Škody. Bežným motoristom dopriala pocit, aký zažijú majitelia elektromobilov. Tí totiž jazdia o 70 percent lacnejšie ako tí, ktorí tankujú palivá. A tak im v spolupráci so Slovnaftom vrátili peniaze za tankovanie v tejto výške. Otázkou zostáva, koľko ľudí takéto promo motivovalo k premýšľaniu o kúpe elektrického auta a koľko z nich iba využilo lacné tankovanie. V každom prípade, Škoda týmto dosiahla zápchu na Prístavnej a výrazný mediálny výtlak.
Ďalším zaujímavým počinom bola kampaň pre SLIDO v podobe online videa, ale aj nástroja pre online videohovory, ktorý dokáže pomocou sledovania tváre detegovať strnulých a neaktívnych účastníkov. Tých zmení pomocou tvárového filtra na zombíkov a upozorní organizátora videočetu, aby sa pokúsil diskusiu oživiť.
Diskutovalo sa aj o videách vydavateľstva BRAK, ktoré nás na prvý pohľad zaujali, avšak posolstvo zostalo poriadne zamotané v komplikovanom slovíčkarení.
O dva mesiace je tu Zlatý klinec. Držím vám palce, aby sa vám podarilo doťuknúť všetky skvelé projekty, ktoré prejdú náročným celoplošným testovaním kreativity.
Prehľad prihlásených prác a ich bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.