Škoda
StoryEditor

Backstage z Hodnotenia Stratégií: Zarezonoval PR kúsok Škody

Zaujímavým počinom bola aj kampaň pre SLIDO.

Toto hodnotenie bolo výnimočné. Prvýkrát v roku sme totiž hodnotili osobne v takmer ľudoprázdnej redakcii Stratégií. Aj spod rúška bolo vidieť radosť z toho, že sa opäť vidíme offline a v pozitívnej a priateľskej atmosfére sa niesla aj celá diskusia o pomerne krátkom zozname prihlásených prác.

Medzi nimi najviac zarezonoval PR kúsok Škody. Bežným motoristom dopriala pocit, aký zažijú majitelia elektromobilov. Tí totiž jazdia o 70 percent lacnejšie ako tí, ktorí tankujú palivá. A tak im v spolupráci so Slovnaftom vrátili peniaze za tankovanie v tejto výške. Otázkou zostáva, koľko ľudí takéto promo motivovalo k premýšľaniu o kúpe elektrického auta a koľko z nich iba využilo lacné tankovanie. V každom prípade, Škoda týmto dosiahla zápchu na Prístavnej a výrazný mediálny výtlak.

Ďalším zaujímavým počinom bola kampaň pre SLIDO v podobe online videa, ale aj nástroja pre online videohovory, ktorý dokáže pomocou sledovania tváre detegovať strnulých a neaktívnych účastníkov. Tých zmení pomocou tvárového filtra na zombíkov a upozorní organizátora videočetu, aby sa pokúsil diskusiu oživiť.

Diskutovalo sa aj o videách vydavateľstva BRAK, ktoré nás na prvý pohľad zaujali, avšak posolstvo zostalo poriadne zamotané v komplikovanom slovíčkarení.

O dva mesiace je tu Zlatý klinec. Držím vám palce, aby sa vám podarilo doťuknúť všetky skvelé projekty, ktoré prejdú náročným celoplošným testovaním kreativity.

Prehľad prihlásených prác a ich bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.

01 - Modified: 2021-07-23 07:00:36 - Feat.: 0 - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Očakávajúc predprázdninovú „uhorku“ to bolo naozaj hodnotné hodnotenie 02 - Modified: 2021-07-06 15:29:05 - Feat.: 0 - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Bolo vidieť funkčnú reklamu 03 - Modified: 2021-07-06 15:31:58 - Feat.: 0 - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Nič skutočne nevyčnievalo 04 - Modified: 2021-05-18 09:12:06 - Feat.: 0 - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Marcový apel na srdce a peňaženku 05 - Modified: 2021-05-18 09:12:25 - Feat.: 0 - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Kategória televíznych reklám bola silnejšia ako online
01 - Modified: 2021-11-26 18:56:59 - Feat.: - Title: Backstage finálneho Hodnotenia Stratégií: Slovenské reklamy sú ako bonboniéra 02 - Modified: 2021-11-26 17:02:21 - Feat.: - Title: Backstage finálneho Hodnotenia Stratégií: Do úvahy sa brali aj stratégia a etickosť prác 03 - Modified: 2021-11-26 19:08:35 - Feat.: - Title: Toto sú najlepšie slovenské reklamy roka podľa Hodnotenia Stratégií 04 - Modified: 2021-11-23 06:53:24 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Top prácou je Zdieľaj s rozumom a agentúrou mesiaca sa stala MUW Saatchi & Saatchi 05 - Modified: 2021-11-23 06:48:55 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Líderské kampane a výborný craft
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 05:23