Účasť vo svetovom kole Young Lions priamo v Cannes je niečo, čo by som prial zažiť každému mladšiemu kreatívcovi. Okrem legendárnych žúrok a afteriek s pivkom na pláži je to totiž naozaj sviatok reklamy, ktorý mňa osobne nabil mnohými novými podnetmi ale hlavne motivoval robiť veci “svetovejšie".
Človek sa začne prirodzene benchmarkovať k veciam ktoré vyhrávajú tam, čiže má sám na seba vyššie nároky. Zároveň je to príležitosť získať pohľad na našu brandžu od osobností z celého sveta reklamy. Pro tip je ísť skôr do tých menších miestností, kde sú možno na pohľad menšie mená ale často dávajú oveľa konkrétnejšie insighty. Mojou obľúbebou časťou je ale podzemie paláca kde sa skrýva výstava všetkých ocenených kampaní, dá sa tu stratiť na hodiny a nájsť poklady ku ktorým sa inak človek ľahko nedostane.
Okrem samotných zážitkov a nakopávačky je národné kolo Young Lions vždy unikátnou príležitosťou porovnať sa v takom “celoslovenskom tendri" s najlepšími mladými kreatívcami. A keď človek vyhrá, dá mu to boost sebavedomia. Prirodzene sa tak zviditeľní pred celou brandžou a linkedin začne horieť pozvaniami na kávičku. Teda v našich dávnych časoch ešte horeli e-maily.“
Organizátorom súťaže Young Lions Slovakia je spoločnosť Ad Awards Association, s.r.o., ktorá je reprezentantom prestížneho reklamného festivalu Cannes Lions na Slovensku, Klub reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovakia a odborný mesačník Stratégie.
Partneri jednotlivých kategórií:
Digital - Asociácia mediálnych agentúr (AMA)
Media - Telekom
PR - Slovenská sporiteľňa
Print - Heineken Slovensko
Film: BRATISLAVA TOURIST BOARD
MARKETERS: TV JOJ
Mediálni partneri súťaže:
Pretlak
StartitUp
Shutterstock