StoryEditor

Roman Roj: Možnosť zažiť Cannes Lions je pre mňa hodnotnejšia cena ako Zlatý klinec

23.02.2023, 14:18
Autor:
redred

Creative Director oh my DOT Roman Roj píše o tom, prečo sa oplatí prihlásiť na súťaž mladých kreatívcov Young Lions 2023. 

Ak hráte basketbal, chcete vyhrávať v NBA, ak chcete byť uznávaný novinár, túžite po Pulitzerovi, no a ak pracujete v reklame a máte ju radi, vašim snom je vyhrať Cannes Lions. Je to každoročný sviatok reklamy a je skvelé, že trvá až týždeň. Mal som tú možnosť zažiť tento festival kreativity dvakrát v živote a prvýkrát to bolo finančne omnoho menej bolestivé. “Stačí” na to vyhrať národné kolo Young Lions a pošlú vás tam. Potom vám stačí už len zobrať vreckové.

A preto, keď som ešte spĺňal podmienky “mladého” kreatívca, nebolo potrebné mi dvakrát hovoriť, aby som sa tam prihlásil. Urobil som tak tri roky po sebe a po sérii druhých a tretích miest sa mi spolu s Petrom Urbancom podarilo vyhrať národné kolo v kategórii Digital a mal som z toho oveľa väčšiu radosť, ako zo všetkých shortlistov a klincov, ktoré sme ten rok získali. (V tom čase sa výsledky vyhlasovali na Zlatom Klinci).

Možnosť zažiť Cannes Lions pre mňa bola a stále je hodnotnejšia cena. Množstvo zaujímavých speakrov, svetových mien nielen z reklamy, ale aj filmu, športu, hudby … no a v neposledom rade možnosť zmerať si sily s kreatívcami do 30 rokov z celého sveta. Pamätám si, že keď sme tam súťažili my, oproti nám sedeli a súťažili chalani z USA, ktorých sme deň pred tým videli preberať si zlatých levov v hlavnej súťaži.

Prvýkrát som odchádzal z Cannes extrémne namotivovaný a plný zážitkov. Myslel som, že to bolo čaro prvej návštevy. No druhý krát to bolo úplne rovnaké a išiel by som tam určite zas. Čiže ak reklamu nerobíte len preto, aby ste ju robili, ale preto, aby ste ju robili dobre, je dobré to skúsiť a nepodceniť. Opýtajte sa Svetlíka, ten tam bol už trikrát a vždy mu stačilo pribaliť si len vreckové. No a z poslednej návštevy si spolu s Monikou Farkašovou odniesli zlato. Myslím, že na to len tak nezabudnú. Ani oni a ani ich CVčka.

image

Young Lions 2023: Pošlite si prihlášky do viacerých kategórií a zoberte si dovolenku, radia vlaňajší víťazi

Young Lions Slovakia otvára v roku 2023 súťaž a registráciu v kategóriách: DIGITAL, MEDIA, PR, PRINT, FILM, MARKETERS. Podrobnosti nájdete TU. 

Organizátorom súťaže Young Lions Slovakia je spoločnosť Ad Awards Association, s.r.o., ktorá je reprezentantom prestížneho reklamného festivalu Cannes Lions na Slovensku, Klub reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovakia a odborný mesačník Stratégie.

image

Young Lions 2023 registrácia

 

Partneri jednotlivých kategórií:

Digital - Asociácia mediálnych agentúr (AMA)

Media - Telekom

PR - Slovenská sporiteľňa

Print - Heineken Slovensko

Film: BRATISLAVA TOURIST BOARD

MARKETERS: TV JOJ

Mediálni partneri súťaže:

Pretlak

StartitUp

Shutterstock

 

01 - Modified: 2023-02-28 07:15:34 - Feat.: 0 - Title: Young Lions 2023: Porovnajte si svoje ego a súťaživosť na medzinárodnom poli, odporúča Ondro Mikuš zo Slovak Telekom 02 - Modified: 2023-02-28 07:18:54 - Feat.: 0 - Title: Young Lions Slovakia 2023 spúšťa registráciu
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 20:56