Zažiť reklamný festival Cannes Lions naživo a so všetkým, čo k nemu patrí, je nesmierne obohacujúca skúsenosť, za ktorú sa určite oplatí zabojovať. Keď sme ešte mali tú možnosť súťažiť v národnom kole Young Lions, tak sme pravidelne obetovali všetok náš voľný čas a zapojili sa takmer do každej kategórie. Bola to pre nás doslova taká malá pracovná „týždňovka“ popri bežnej práci. A hoci sme to pravidelne v jednotlivých kategóriách dotiahli na pódiové umiestnenie, najpamätnejší je pre nás rok 2017, keď sme vyhrali kategóriu cyber (dnes už digital) a cestovali do Cannes.
Vedeli sme, že to bude pecka, ale aká veľká, to človek pochopí, až keď tam reálne je. Tých pár dní na tomto jednom festivale dokáže vykompenzovať návštevy desiatky iných festivalov počas roka. Najhodnotnejšie boli pre nás stretnutia a rozhovory s kreatívcami z celého sveta, ktorých prácu obdivujeme. Dodnes máme uložené videá, v ktorých ich spovedáme o tom, aké kariérne rady by dali mladým kreatívcom v našom veku. Aj vďaka nim sme sa neskôr rozhodli vydať vlastnou cestou a založili agentúru Kreatívna Dvojica. Takže, keď tam už budete, nehanbite sa a oslovte ľudí, ktorí vás inšpirujú. Budete z toho ťažiť ešte veľmi dlho. Keby sme mali opäť 25, neváhali by sme ani sekundu a „pobili sa“ o vstupenky na Cannes Lions znova.
Registrácia do súťaže je spustená. Už teraz môžete registrovať svoje dvojčlenné tímy do týchto kategórií: DIGITAL, PRINT, MEDIA, PR, FILM a MARKETERS.
O spustení registrácie v kategóriách DESIGN a MARKETERS sa ešte rozhoduje a budeme o nej informovať dostatočne včas.
Tímy musia byť zložené z profesionálov do 30 rokov (narodení 23. júna 1992 a neskôr).
Víťazi dostanú možnosť prezentovať svoje schopnosti priamo vo svetovej konkurencii Young Lions Competetion 2023 v Cannes.
Organizátorom súťaže Young Lions Slovakia je spoločnosť Ad Awards Association, s.r.o., ktorá je reprezentantom prestížneho reklamného festivalu Cannes Lions na Slovensku, Klub reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovakia a odborný mesačník Stratégie.
Partneri jednotlivých kategórií:
Digital - Asociácia mediálnych agentúr (AMA)
Media - Telekom
PR - Slovenská sporiteľňa
Print - Heineken Slovensko
FILM: BRATISLAVA TOURIST BOARD
MARKETERS: TV JOJ
Mediálni partneri súťaže:
Pretlak
StartitUp
Shutterstock
Už vo štvrtok 2. marca štartuje súťaž prvou kategóriou DIGITAL!
V stredu 1. marca o 15.30 vás pozývame do Cafe Ziegelfeld na WORKSHOP, kde si môžte vypočuť tipy od skúsených absolventov súťaže, poroty, ale aj rady, ako si čo najefektívnejšie poradiť s časom, alebo akými postupmi si pomôcť pri vypracovaní zadania.