StoryEditor

Z Cannes budete ťažiť ešte dlho, my sme si aj vďaka Young Lions založili Kreatívnu Dvojicu

27.02.2023, 09:20
Autor:
redred

Priamo na medzinárodné kolo do Cannes vycestovali aj Michal Hornický a Ivana Hornická Pacoňová. A tu sú ich spomienky. 

Zažiť reklamný festival Cannes Lions naživo a so všetkým, čo k nemu patrí, je nesmierne obohacujúca skúsenosť, za ktorú sa určite oplatí zabojovať. Keď sme ešte mali tú možnosť súťažiť v národnom kole Young Lions, tak sme pravidelne obetovali všetok náš voľný čas a zapojili sa takmer do každej kategórie. Bola to pre nás doslova taká malá pracovná „týždňovka“ popri bežnej práci. A hoci sme to pravidelne v jednotlivých kategóriách dotiahli na pódiové umiestnenie, najpamätnejší je pre nás rok 2017, keď sme vyhrali kategóriu cyber (dnes už digital) a cestovali do Cannes.

Vedeli sme, že to bude pecka, ale aká veľká, to človek pochopí, až keď tam reálne je. Tých pár dní na tomto jednom festivale dokáže vykompenzovať návštevy desiatky iných festivalov počas roka. Najhodnotnejšie boli pre nás stretnutia a rozhovory s kreatívcami z celého sveta, ktorých prácu obdivujeme. Dodnes máme uložené videá, v ktorých ich spovedáme o tom, aké kariérne rady by dali mladým kreatívcom v našom veku. Aj vďaka nim sme sa neskôr rozhodli vydať vlastnou cestou a založili agentúru Kreatívna Dvojica. Takže, keď tam už budete, nehanbite sa a oslovte ľudí, ktorí vás inšpirujú. Budete z toho ťažiť ešte veľmi dlho. Keby sme mali opäť 25, neváhali by sme ani sekundu a „pobili sa“ o vstupenky na Cannes Lions znova.

image

Young Lions 2023 registrácia

 

Registrácia do súťaže je spustená. Už teraz môžete registrovať svoje dvojčlenné tímy do týchto kategórií: DIGITAL, PRINT, MEDIA, PR, FILM a MARKETERS. 

O spustení registrácie v kategóriách DESIGN a MARKETERS sa ešte rozhoduje a budeme o nej informovať dostatočne včas.

Tímy musia byť zložené z profesionálov do 30 rokov (narodení 23. júna 1992 a neskôr).

Víťazi dostanú možnosť prezentovať svoje schopnosti priamo vo svetovej konkurencii Young Lions Competetion 2023 v Cannes.

Organizátorom súťaže Young Lions Slovakia je spoločnosť Ad Awards Association, s.r.o., ktorá je reprezentantom prestížneho reklamného festivalu Cannes Lions na Slovensku, Klub reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovakia a odborný mesačník Stratégie.

 

Partneri jednotlivých kategórií:

Digital - Asociácia mediálnych agentúr (AMA)

Media - Telekom

PR - Slovenská sporiteľňa

Print - Heineken Slovensko

FILM: BRATISLAVA TOURIST BOARD

MARKETERS: TV JOJ

 

Mediálni partneri súťaže: 

Pretlak

StartitUp

Shutterstock

 

Už vo štvrtok 2. marca štartuje súťaž prvou kategóriou DIGITAL!

V stredu  1. marca o 15.30 vás pozývame do Cafe Ziegelfeld na WORKSHOP, kde si môžte vypočuť tipy od skúsených absolventov súťaže, poroty, ale aj rady, ako si čo najefektívnejšie poradiť s časom, alebo akými postupmi si pomôcť pri vypracovaní zadania.

 

 

 

01 - Modified: 2023-02-28 07:15:34 - Feat.: 0 - Title: Young Lions 2023: Porovnajte si svoje ego a súťaživosť na medzinárodnom poli, odporúča Ondro Mikuš zo Slovak Telekom 02 - Modified: 2023-02-28 07:16:43 - Feat.: 0 - Title: Roman Roj: Možnosť zažiť Cannes Lions je pre mňa hodnotnejšia cena ako Zlatý klinec 03 - Modified: 2023-02-28 07:13:37 - Feat.: 0 - Title: Young Lions 2023: Pošlite si prihlášky do viacerých kategórií a zoberte si dovolenku, radia vlaňajší víťazi 04 - Modified: 2023-02-28 07:17:26 - Feat.: 0 - Title: Young Lions 2023: Ak vyhráte, zviditeľníte sa pred brandžou a LinkedIn vám bude horieť 05 - Modified: 2023-02-28 07:18:00 - Feat.: 0 - Title: Prvý slovenský Young Lion odporúča: Choďte do toho a užite si to
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 18:38