Tak ako to však býva aj s farbami áut, ktorých trendy sa každým rokom menia, rovnako to je aj s brandingom. Roky 2023 a 2024 boli na modré vizuálne identity skutočne bohaté. Čo konkrétne nám nadelili?
Webflow: Moderná identita pre webovú platformu
Značku Webflow zrejme v reklame netreba dlho predstavovať. V skratke ide o akéhosi zjednodušeného nástupcu Wordpressu. Umožňuje jednoduchú tvorbu webov a mnoho agentúr prešlo pri tvorbe webov pre klientov práve na túto platformu. Webflow koncom roka 2023 redizajnoval svoje logo. Jeho predošlé logo neobsahovalo žiadny grafický element, ktorého existencia je v brandingu často dôležitá. Novopridaný element pritom zobrazuje základné stavebné kamene platformy ako takej. Nájdete v ňom tri elementy, ktoré reprezentujú jazyky HTML, CSS a JavaScript. Logo si vo Webflow robili „doma“, bez agentúr, a ja si m...Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.