StoryEditor

Je modrá dobrá? Farba dôvery funguje v brandingu aj dnes

O tom, že modrá je dobrá, a či dobrá vlastne bola, by na Slovensku vedeli hovoriť politickí komentátori. Pravdou však je, že vo svete brandingu bola vždy mimoriadne obľúbená.

Tak ako to však býva aj s farbami áut, ktorých trendy sa každým rokom menia, rovnako to je aj s brandingom. Roky 2023 a 2024 boli na modré vizuálne identity skutočne bohaté. Čo konkrétne nám nadelili?

Webflow: Moderná identita pre webovú platformu

image

Webflow

Značku Webflow zrejme v reklame netreba dlho predstavovať. V skratke ide o akéhosi zjednodušeného nástupcu Wordpressu. Umožňuje jednoduchú tvorbu webov a mnoho agentúr prešlo pri tvorbe webov pre klientov práve na túto platformu. Webflow koncom roka 2023 redizajnoval svoje logo. Jeho predošlé logo neobsahovalo žiadny grafický element, ktorého existencia je v brandingu často dôležitá. Novopridaný element pritom zobrazuje základné stavebné kamene platformy ako takej. Nájdete v ňom tri elementy, ktoré reprezentujú jazyky HTML, CSS a JavaScript. Logo si vo Webflow robili „doma“, bez agentúr, a ja si m...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-16 10:34:06 - Feat.: - Title: Je simplifikácia vizuálnych identít značiek tá správna cesta? 02 - Modified: 2024-07-24 09:40:03 - Feat.: - Title: To dobré pretrvá, ale adaptuje sa. Toto je príbeh rebrandingu najznámejších oblátok 03 - Modified: 2022-10-17 13:12:51 - Feat.: - Title: dotcom advertising sa mení na oh my DOT 04 - Modified: 2022-09-06 09:57:25 - Feat.: - Title: Rozuzlenie kampane s motívom čokolády. Ide o veľký rebranding známej značky
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. január 2025 08:02