Mám rád autá, už odkedy si pamätám. Od detstva som sledoval vývoj japonských značiek a Honda patrila medzi tie, ktoré definujú kvalitné japonské inžinierstvo.
Teraz prichádza zmena, ktorá mnohých fanúšikov prekvapila – Honda predstavila nové logo pre svoju elektrifikovanú budúcnosť.
Keď tradícia ustupuje budúcnosti
Honda nedávno odhalila nový vizuál pre produktový rad „0 Series“, ktorý predstavuje novú kapitolu v histórii značky. Pre niekoho, kto vyrastal s klasickým „H“ logom, ide o výraznú evolúciu. Nové logo je stále rozpoznateľné ako štylizované „H“, no v odvážnejšom, modernejšom predvedení, ktoré evokuje nulové emisie a technologický progres. Dizajnový jazyk je čistý, minimalistický, až sterilný. Nová identita stavia na jemných líniách, kde sa ostré hrany stretávajú s oblými tvarmi. Je to identita, ktorá rozpráva príbeh budúcnosti, no riskuje, že sa stratí v mori podobných „elektrovizuálov“....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-01-03 07:00:00 - Feat.: - Title: Je modrá dobrá? Farba dôvery funguje v brandingu aj dnes
02 - Modified: 2024-10-16 10:34:06 - Feat.: - Title: Je simplifikácia vizuálnych identít značiek tá správna cesta?
03 - Modified: 2024-07-24 09:40:03 - Feat.: - Title: To dobré pretrvá, ale adaptuje sa. Toto je príbeh rebrandingu najznámejších oblátok
04 - Modified: 2022-10-17 13:12:51 - Feat.: - Title: dotcom advertising sa mení na oh my DOT
05 - Modified: 2022-09-06 09:57:25 - Feat.: - Title: Rozuzlenie kampane s motívom čokolády. Ide o veľký rebranding známej značky