Mám rád autá, už odkedy si pamätám. Od detstva som sledoval vývoj japonských značiek a Honda patrila medzi tie, ktoré definujú kvalitné japonské inžinierstvo.
Teraz prichádza zmena, ktorá mnohých fanúšikov prekvapila – Honda predstavila nové logo pre svoju elektrifikovanú budúcnosť.
Keď tradícia ustupuje budúcnosti
Honda nedávno odhalila nový vizuál pre produktový rad „0 Series“, ktorý predstavuje novú kapitolu v histórii značky. Pre niekoho, kto vyrastal s klasickým „H“ logom, ide o výraznú evolúciu. Nové logo je stále rozpoznateľné ako štylizované „H“, no v odvážnejšom, modernejšom predvedení, ktoré evokuje nulové emisie a technologický progres. Dizajnový jazyk je čistý, minimalistický, až sterilný. Nová identita stavia na jemných líniách, kde sa ostré hrany stretávajú s oblými tvarmi. Je to identita, ktorá rozpráva príbeh budúcnosti, no riskuje, že sa stratí v mori podobných „elektrovizuálov“....
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-10-27 07:42:06 - Feat.: - Title: Domino‘s zmenilo logo a nikto sa nerozčúlil. Je to zázrak či dobre spravený rebranding?
02 - Modified: 2025-09-08 13:19:46 - Feat.: - Title: RE/MAX: Keď sa balón snaží lietať v digitálnom veku
03 - Modified: 2025-09-02 14:36:27 - Feat.: - Title: Think Big Collective: Otáčame paradigmu nášho podnikania, potrebujeme sa pýtať klientov, ako im vieme pomôcť
04 - Modified: 2025-07-30 08:00:00 - Feat.: - Title: Google a HBO: Evolučný rebranding a schizofrénia
05 - Modified: 2025-07-16 07:03:41 - Feat.: - Title: Lipton sa po desiatich rokoch odvážil na zmenu. Dokázal zostaviť lásku k tradícii s modernými trendmi?