Mám 33 rokov a som mileniál. Počas celého svojho života som videl, ako sa značky menia. Niektoré evolúciou, iné radikálne.
Ale keď som v júni tohto roku prvýkrát zbadal nový Lipton na policiach obchodu, zastavil som sa. Nie preto, že by mi nová identita padla do oka, ale preto, že som si uvedomil, ako dlho som pri tomto brande neregistroval žiadnu zmenu.
A práve Lipton, ktorý je tu s nami už 135 rokov, sa rozhodol pre svoj prvý významný rebranding za viac ako desaťročie. Bol to správny krok? A hlavne: prečo práve teraz?
Žltá a červená zostávajú, ale všetko ostatné je nové
Keď som sa na nové logo pozeral prvýkrát, cítil som zmiešané pocity. Na jednej st...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-10-27 07:42:06 - Feat.: - Title: Domino‘s zmenilo logo a nikto sa nerozčúlil. Je to zázrak či dobre spravený rebranding?
02 - Modified: 2025-09-08 13:19:46 - Feat.: - Title: RE/MAX: Keď sa balón snaží lietať v digitálnom veku
03 - Modified: 2025-09-02 14:36:27 - Feat.: - Title: Think Big Collective: Otáčame paradigmu nášho podnikania, potrebujeme sa pýtať klientov, ako im vieme pomôcť
04 - Modified: 2025-07-30 08:00:00 - Feat.: - Title: Google a HBO: Evolučný rebranding a schizofrénia
05 - Modified: 2025-07-14 07:52:23 - Feat.: - Title: Lojalita medzi klientom a agentúrou je skvelá vec