StoryEditor

Google a HBO: Evolučný rebranding a schizofrénia

V uplynulých mesiacoch sme mohli zaznamenať dva pozoruhodné rebrandingy z dielní amerických gigantov. 

Google jemne upravil svoje ikonické „G" a HBO sa po sérii názvových experimentov vracia k MAX verzálkami. Otázka znie – stálo to vôbec za to?

Google: Keď rebranding nevidno ani pod lupou

To, čo Google nedávno predstavil ako aktualizáciu svojho známeho loga, je ukážkový príklad takmer neviditeľného rebrandingu. Mierne upravené proporcie, vylepšené zaoblenia a „optimalizované" farby. Pre bežného používateľa totálne nezaujímavá zmena.

image

Minirebranding Google

Tento prístup dokonale zapadá do trendu, ktorý sledujeme už niekoľko rokov – rebranding pre rebranding. Akoby marketingoví riaditelia potrebovali každých pár rokov "osviežiť" vizuálnu identitu len preto, aby mohli na poradách ukázať grafy s návratnosťou investície.

Google má v tomto výhodu. Jeho služby používajú miliardy ľudí bez ohľadu na to, ako vyzerá logo. Kým vyhľadávač fu...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-26 15:09:22 - Feat.: - Title: HBO sa témy Hry o tróny nevzdáva. Ohlásili prípravu ďalších sérií zo sveta Západozeme 02 - Modified: 2025-10-27 07:42:06 - Feat.: - Title: Domino‘s zmenilo logo a nikto sa nerozčúlil. Je to zázrak či dobre spravený rebranding? 03 - Modified: 2025-10-24 09:00:14 - Feat.: - Title: HBO Max zaujal svet globálnou hororovou kampaňou pre seriál To: Vitajte v Derry
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. december 2025 09:15