StoryEditor

RE/MAX: Keď sa balón snaží lietať v digitálnom veku

RE/MAX po takmer 50 rokoch mení svoje logo na digitálne uhladenú verziu bez lomítka. Upravené logo by tak malo byť vhodnejšie na sociálne siete.

Jedna z najznámejších značiek sveta, RE/MAX, predstavila v roku 2025 nový "digital-first" branding. Pre značku, ktorá mala takmer pol storočia ten istý červeno-bielo-modrý balón, to nie je malá vec. No keď sa pozrieme na výsledok, je otázka, či to vôbec stálo za tú námahu.

Balón bez lomítka

Nové logo zachováva ikonický balón, ale v "modernejšom" štýle. Hladš...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-10-27 07:42:06 - Feat.: - Title: Domino‘s zmenilo logo a nikto sa nerozčúlil. Je to zázrak či dobre spravený rebranding? 02 - Modified: 2025-09-02 14:36:27 - Feat.: - Title: Think Big Collective: Otáčame paradigmu nášho podnikania, potrebujeme sa pýtať klientov, ako im vieme pomôcť 03 - Modified: 2025-07-30 08:00:00 - Feat.: - Title: Google a HBO: Evolučný rebranding a schizofrénia 04 - Modified: 2025-07-16 07:03:41 - Feat.: - Title: Lipton sa po desiatich rokoch odvážil na zmenu. Dokázal zostaviť lásku k tradícii s modernými trendmi? 05 - Modified: 2025-07-14 07:52:23 - Feat.: - Title: Lojalita medzi klientom a agentúrou je skvelá vec
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2025 22:57