Vrchol osvieženia Heineken.
StoryEditorTHIS IS LOCCO a HEINEKEN úplne ovládli kategóriu Vizuál
Porota si vyberala hneď z dvoch skvelých prác. A vyhral odkaz na Tour de France.
Veľa prác a veľa dobrých prác. To je výsledok hodnotenia kategórie Vizuál počas júla. Dva vizuály ešte uvidíme vo finále Hodnotenia Stratégií na konci roku.
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-08-03 07:19:06 - Feat.: 0 - Title: TV reklama: Insight pôsobí unaveno, ale ninja dekorácia mu dodáva sviežosť
02 - Modified: 2023-08-03 07:32:56 - Feat.: 0 - Title: Online: MUW mali dobrý nápad a pripravili zaujímavé riešenie
03 - Modified: 2023-08-03 10:36:49 - Feat.: 0 - Title: Craft: Zabodovala QR knižnica pre Telekom. Mal som zimomriavky, hovorí porotca
01 - Modified: 2025-11-22 09:16:47 - Feat.: - Title: Milujete street food? Nová kampaň Vagusu ho ukazuje tak, ako by ste ho nechceli zažiť
02 - Modified: 2025-11-21 13:39:35 - Feat.: - Title: Októbrové Hodnotenie Stratégií: Aby toho nebolo málo, Bublinám pribudol titul TOP práca mesiaca
03 - Modified: 2025-11-19 15:02:29 - Feat.: - Title: Kampaň, ktorá pomáha. ZSE a VSE spojili sily, aby školám darovali fotovoltiku
04 - Modified: 2025-11-10 13:13:58 - Feat.: - Title: Nová adventná kampaň: Niektoré tašky z Kauflandu nesú ťažký nákup, iné ťažký príbeh
05 - Modified: 2025-11-06 15:08:36 - Feat.: - Title: O2 vstupuje do novej éry. Spúšťa spoluprácu s kreatívnou agentúrou This is Locco