StoryEditor

THIS IS LOCCO a HEINEKEN úplne ovládli kategóriu Vizuál

03.08.2023, 10:18

Porota si vyberala hneď z dvoch skvelých prác. A vyhral odkaz na Tour de France. 

Veľa prác a veľa dobrých prác. To je výsledok hodnotenia kategórie Vizuál počas júla. Dva vizuály ešte uvidíme vo finále Hodnotenia Stratégií na konci roku. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-08-03 07:19:06 - Feat.: 0 - Title: TV reklama: Insight pôsobí unaveno, ale ninja dekorácia mu dodáva sviežosť 02 - Modified: 2023-08-03 07:32:56 - Feat.: 0 - Title: Online: MUW mali dobrý nápad a pripravili zaujímavé riešenie 03 - Modified: 2023-08-03 10:36:49 - Feat.: 0 - Title: Craft: Zabodovala QR knižnica pre Telekom. Mal som zimomriavky, hovorí porotca
01 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 02 - Modified: 2024-09-04 12:46:46 - Feat.: - Title: ZSSK spúšťa novú náborovú kampaň „Držíme Slovensko v pohybe“ 03 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu 04 - Modified: 2024-08-16 08:17:01 - Feat.: - Title: „Zvaľte to na nás,“ odkazuje Telekom v novej kampani 05 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
01. október 2024 12:07