Vrchol osvieženia Heineken.
StoryEditorTHIS IS LOCCO a HEINEKEN úplne ovládli kategóriu Vizuál
Porota si vyberala hneď z dvoch skvelých prác. A vyhral odkaz na Tour de France.
Veľa prác a veľa dobrých prác. To je výsledok hodnotenia kategórie Vizuál počas júla. Dva vizuály ešte uvidíme vo finále Hodnotenia Stratégií na konci roku.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-08-03 07:19:06 - Feat.: 0 - Title: TV reklama: Insight pôsobí unaveno, ale ninja dekorácia mu dodáva sviežosť
02 - Modified: 2023-08-03 07:32:56 - Feat.: 0 - Title: Online: MUW mali dobrý nápad a pripravili zaujímavé riešenie
03 - Modified: 2023-08-03 07:50:28 - Feat.: 0 - Title: Craft: Zabodovala QR knižnica pre Telekom: Mal som zimomriavky, hovorí porotca
01 - Modified: 2023-08-03 08:31:37 - Feat.: - Title: Digitál vyhral Maťo Homola v tiktokovej kampani pre Hyundai
02 - Modified: 2023-08-03 07:19:06 - Feat.: - Title: TV reklama: Insight pôsobí unaveno, ale ninja dekorácia mu dodáva sviežosť
03 - Modified: 2023-08-02 12:00:47 - Feat.: - Title: Veľká personálna zmena v HEINEKEN Slovensko. Firma má nového šéfa
04 - Modified: 2023-07-28 14:50:15 - Feat.: - Title: Ľudia bez domova či psy v útulku a prázdniny? ČSOB dáva účty zadarmo tretiemu sektoru
05 - Modified: 2023-07-21 17:00:00 - Feat.: - Title: Vymeň bucket of doubts za bucket of love, vyzývajú KFC a Wolt