StoryEditor

Audio reklama: Mám chuť zavolať na infolinku a znovu si vypočuť ich šialenú čakaciu pieseň, odkazuje Jaro Vígh

11.09.2023, 11:43

Jedno z najväčších prekvapení augustového Hodnotenia Stratégií sa objavilo v kategórii Audio reklama. 

Keď zákazníci volajú na infolinky, vždy čelia rovnakému problému. Čakajú. A ak by to nebolo dostatočné utrpenie, musia počúvať aj čakaciu hudbu. Preto sme na mieste, kde všetci zákazníci sveta strácajú nervy, nasadili nečakaný reklamný formát: čakaciu hudbu, ktorá vám povie, že čakať už nemusíte.

Vizitka kampane: 

Kategória: Audio reklama

Klient: Východoslovenská energetika

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Creative director: Martin Motáček

Strategy director: Vladimír Lefík

Copywriter: Ján Genčúr, Martin Motáček

Account manager: Romana Juhásová

image

Peter Holík Slovenská sporiteľňa

Peter Holík

Head of Marketing Communications

Slovenská sporiteľňa

Všetci zadávatelia so zákazníckou linkou vedia, aké je dôležité a zároveň ako dlho trvá učiť svojich klientov vybaviť svoju agendu online namiesto volania na call centrum. Preto oceňujem tento kreatívny nápad s inštruktážnou pesničkou a jej využitie vo vlastnom médiu. Opäť ide o jednoduchý nápad, ktorý má v podstate jednoduchú exekúciu.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 29% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-09-11 09:01:15 - Feat.: 0 - Title: HarMMAsan v Influencer marketing: Práca, ktorá konkurencii vytrela zrak 02 - Modified: 2023-09-11 10:05:13 - Feat.: 0 - Title: Audio reklama: Mám chuť zavolať na infolinku a znovu si vypočuť ich šialenú čakaciu pieseň, odkazuje Jaro Vígh 03 - Modified: 2023-09-11 08:41:25 - Feat.: 0 - Title: Online reklama: Legenda sa vracia so skvelými bodmi 04 - Modified: 2023-09-11 08:16:03 - Feat.: 0 - Title: TV reklama: Najvyššie body získal Láskyplný piatoček
01 - Modified: 2023-09-11 10:56:23 - Feat.: - Title: Attila a HarMMasan sú nezastaviteľní: Vyhrali aj kategóriu Promo, activation, event 02 - Modified: 2023-09-11 10:37:34 - Feat.: - Title: Vizuál: Zopár prác získalo slušné body, nadštandard sme ale nenašli 03 - Modified: 2023-09-11 10:21:46 - Feat.: - Title: Social media: Kategórii dominoval Attila Végh so svojou vysnívanou reklamou na toaletný papier 04 - Modified: 2023-09-11 10:04:26 - Feat.: - Title: Out of home: Porote sa najviac páčila práca JANDL pre Bratislavskú vodárenskú 05 - Modified: 2023-09-05 05:57:13 - Feat.: - Title: Lukáš Lukonič posilnil Wiktor Leo Burnett
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. september 2023 12:56