StoryEditor

Out of home: Porote sa najviac páčila práca JANDL pre Bratislavskú vodárenskú

11.09.2023, 11:54
Autor:
redred

V augustovom Hodnotení Stratégií nepatrila kategória OOH k najsilnejším. Tomu zodpovedali aj body porotcov. 

Do Hodnotenia prišli v OOH tri práce. A takto ich porota obodovala: 

1. JANDL marketing a reklama, Úžasná voda z vodovodu, Bratislavská vodárenská spoločnosť, body od zadávateľov: 4,20, body od agentúr: 4,70

image

Jandl pre BVS

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 62% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-09-11 10:04:26 - Feat.: 0 - Title: Out of home: Porote sa najviac páčila práca JANDL pre Bratislavskú vodárenskú 02 - Modified: 2023-09-11 10:05:13 - Feat.: 0 - Title: Audio reklama: Mám chuť zavolať na infolinku a znovu si vypočuť ich šialenú čakaciu pieseň, odkazuje Jaro Vígh 03 - Modified: 2023-09-11 09:30:19 - Feat.: 0 - Title: Kampaň: Víťazná práca je zmysluplná a efektívna
01 - Modified: 2025-11-10 13:13:58 - Feat.: - Title: Nová adventná kampaň: Niektoré tašky z Kauflandu nesú ťažký nákup, iné ťažký príbeh 02 - Modified: 2025-11-06 15:08:36 - Feat.: - Title: O2 vstupuje do novej éry. Spúšťa spoluprácu s kreatívnou agentúrou This is Locco 03 - Modified: 2025-10-29 10:31:25 - Feat.: - Title: Kampaň pre Plamienok bojuje proti smútku aj umelej inteligencii čistým craftom 04 - Modified: 2025-10-17 07:05:29 - Feat.: - Title: Experimentovanie a úlety prinášajú na sociálnych sieťach skvelé výsledky. Lepšie ako opatrná klasika 05 - Modified: 2025-10-13 04:00:00 - Feat.: - Title: Čo je kľúčové pre accounta? Práca s technológiami, komunikácia, asertivita a schopnosť nezblázniť sa
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 10:19