StoryEditorOut of home: Porote sa najviac páčila práca JANDL pre Bratislavskú vodárenskú
V augustovom Hodnotení Stratégií nepatrila kategória OOH k najsilnejším. Tomu zodpovedali aj body porotcov.
Do Hodnotenia prišli v OOH tri práce. A takto ich porota obodovala:
1. JANDL marketing a reklama, Úžasná voda z vodovodu, Bratislavská vodárenská spoločnosť, body od zadávateľov: 4,20, body od agentúr: 4,70
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 62% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-09-11 10:04:26 - Feat.: 0 - Title: Out of home: Porote sa najviac páčila práca JANDL pre Bratislavskú vodárenskú
02 - Modified: 2023-09-11 10:05:13 - Feat.: 0 - Title: Audio reklama: Mám chuť zavolať na infolinku a znovu si vypočuť ich šialenú čakaciu pieseň, odkazuje Jaro Vígh
03 - Modified: 2023-09-11 09:30:19 - Feat.: 0 - Title: Kampaň: Víťazná práca je zmysluplná a efektívna
01 - Modified: 2024-09-02 12:58:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu
02 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande
03 - Modified: 2024-06-02 15:00:00 - Feat.: - Title: Peter Sagan pokoril v novej kampani pre Zlatý Bažant ďalšiu cyklistickú métu
04 - Modified: 2024-05-10 13:13:39 - Feat.: - Title: Promo, activation, event: Ďalšia dominancia Nezomri
05 - Modified: 2024-05-10 13:36:32 - Feat.: - Title: Digital social media: Ďalšia dominancia NEZOMRI, na finále to už ale nestačilo