StoryEditorSocial media: Kategórii dominoval Attila Végh so svojou vysnívanou reklamou na toaletný papier
Porota túto prácu ohodnotila vysoko a budeme ju ešte vidieť vo finálovom hodnotení.
Augustové Hodnotenie reklamy v Stratégií doslova zvalcovala práca pre značku Harmasan. Agentúre Elite Monday Lovers sa skvelým spôsobom podarilo umiestniť tento produkt na sociálne siete Attilu Végha. Najvýraznejšie bodovala v influencer marketingu, ale aj za Social media ide do ročného hodnotenia. A to nie je jediná práca z tejto kategórie.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 77% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-09-11 10:05:13 - Feat.: 0 - Title: Audio reklama: Mám chuť zavolať na infolinku a znovu si vypočuť ich šialenú čakaciu pieseň, odkazuje Jaro Vígh
02 - Modified: 2023-09-11 08:41:25 - Feat.: 0 - Title: Online reklama: Legenda sa vracia so skvelými bodmi
03 - Modified: 2023-09-11 08:16:03 - Feat.: 0 - Title: TV reklama: Najvyššie body získal Láskyplný piatoček
04 - Modified: 2023-09-11 10:04:26 - Feat.: 0 - Title: Out of home: Porote sa najviac páčila práca JANDL pre Bratislavskú vodárenskú
05 - Modified: 2023-09-11 09:01:15 - Feat.: 0 - Title: HarMMAsan v Influencer marketing: Práca, ktorá konkurencii vytrela zrak
01 - Modified: 2023-09-11 10:56:23 - Feat.: - Title: Attila a HarMMasan sú nezastaviteľní: Vyhrali aj kategóriu Promo, activation, event
02 - Modified: 2023-09-11 10:37:34 - Feat.: - Title: Vizuál: Zopár prác získalo slušné body, nadštandard sme ale nenašli
03 - Modified: 2023-09-11 10:04:26 - Feat.: - Title: Out of home: Porote sa najviac páčila práca JANDL pre Bratislavskú vodárenskú
04 - Modified: 2023-09-11 08:16:03 - Feat.: - Title: TV reklama: Najvyššie body získal Láskyplný piatoček
05 - Modified: 2023-09-11 08:41:25 - Feat.: - Title: Online reklama: Legenda sa vracia so skvelými bodmi