StoryEditor

Vôbec som nerátal s tým, že debata okolo vizuálu pre DPOH bude taká divoká. Na podobnú vlnu odporu voči reklame si nespomínam

06.09.2023, 17:36
  • Kreatívny riaditeľ a founder reklamnej agentúry Slovak & Friends Róbert Slovák v rozhovore pre Stratégie hovorí, že nič podobné ešte nezažil. 
  • Čo sa aktuálne deje na jeho sociálnych sieťach? 
  • Aké zadanie dostal od klienta a prečo mala nová vizuálna identita upútať pozornosť na samotné divadlo a jeho predstavenia?
  • Aké symboly využil vo vitráži a prečo ich časť spoločnosti vníma kontroverzne? 
  • Plánujú aj ďalšie pokračovanie vitráží? 

 

 

 

 

Nová vizuálna identita Divadla P. O. Hviezdoslava vzbudila veľké vášne. Voči vedeniu divadla aj agentúre, ktorá ju pripravovala, sa zdvihla vlna hejtu. Riaditeľka divadla Valéria Schulzová čelí petícii, ktorá žiada jej okamžité odvolanie. 

Róberta Slováka emócie, ktoré sa zdvihli okolo vizuálu prekvapili. "Nerátal som s tým, že to dvihne vlnu nenávisti a hejtu. Možno máme posunutú latku citlivosti, ale nám to s klientom v ničom neprišlo extrémne. Nie je tam žiaden symbol, ktorý by predtým nebol použitý. Je to kompilácia postojov, názorov a vyjadrení, ktoré majú tendenciu byť trošku aj vtipné." 

Aj preto ho tón verejnej debaty prekvapil. "Boli sme pripravení na to, ako reagovať a vysvetľovať, no niektoré veci človek nemá šancu predvídať. Napríklad to, že niekto bude vidieť odseknutú hlavu Štúra namiesto busty Pavla Országha Hviezdoslava. Treba vnímať spoločenský a časový kontext." 

Celý rozhovor s Róbertom Slovákom si môžete pozrieť vo videu a už aj vypočuť na podcastových platformách. 

 

 

 

 

 

 

 

 

01 - Modified: 2023-08-24 11:37:30 - Feat.: 0 - Title: Marketing nemôžete robiť intuitívne, potom to škrípe. Firmu vie položiť aj výborná komunikácia na zlý produkt 02 - Modified: 2023-08-10 13:23:47 - Feat.: 0 - Title: Ukážte svoje zlyhania a pády. Aj tie pomáhajú budovať osobnú značku 03 - Modified: 2023-08-04 07:09:08 - Feat.: 0 - Title: Výbava šmejdov? Omyl! Aj najlepší marketéri využívajú manipulatívne techniky 04 - Modified: 2023-07-28 06:17:07 - Feat.: 0 - Title: Filip Kuna: Prečo som skončil v Strossle, čo budem teraz robiť a prečo by som si to aj stokrát zopakoval 05 - Modified: 2023-07-20 14:20:59 - Feat.: 0 - Title: Daniel Feranec alias Čoje: Ak potrebuje reštaurácia billboard, tak iba prezradí, že je zúfalá 06 - Modified: 2023-07-06 09:03:48 - Feat.: 0 - Title: Ján Gordulič: So značkou si musím sadnúť, neviem byť iba influencerom 07 - Modified: 2023-06-29 14:06:07 - Feat.: 0 - Title: Simona Mištíková: LinkedIn je biznisom príležitostí, jeho výsledky sa dostavia rýchlo a klienti majú už do mesiaca zákazky 08 - Modified: 2023-06-22 09:57:17 - Feat.: 0 - Title: Andrej Csino: Influencer si buduje v prvom rade vlastnú značku, až potom značku klienta 09 - Modified: 2023-08-25 19:49:46 - Feat.: 0 - Title: Moderátor Peter Bielik: V Matovičovi búši adrenalín a čaká, či mu niekto natiahne alebo nie 10 - Modified: 2023-08-17 07:54:55 - Feat.: 0 - Title: Hovorkyňa, pri ktorej sa za 7 rokov vystriedalo 7 ministrov: Bolo to zaujímavé, ale politiku neriešim
01 - Modified: 2024-03-11 08:25:25 - Feat.: - Title: Ak ide o násilie, nemôžeme mlčať 02 - Modified: 2024-02-22 10:42:48 - Feat.: - Title: Stand up komici Bekim a Jerry: Tupý človek nikdy nepochopí tupý homor. Na to treba inteligenciu 03 - Modified: 2024-01-25 15:44:10 - Feat.: - Title: Ivan Antala: Podcasty sú pre nás strategická záležitosť, ale nie je to profitabilný biznis 04 - Modified: 2024-01-19 08:39:57 - Feat.: - Title: oh my DOT: Celému trhu dávame zadarmo unikátne dáta. Chceme lepšiu reklamu pre všetkých 05 - Modified: 2024-01-11 09:57:11 - Feat.: - Title: Juraj Holub: Menej honosných priestorov a drahých chlebíčkov. Kvalitný event potrebuje niečo iné
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. apríl 2024 09:31