Tohtomesačné Hodnotenie Stratégií bolo rozporuplné ako Slovensko po voľbách. Napriek rozdielom v názoroch na mnohé práce sme sa však zhodli na tom, že diskusia o nich bola veľmi prínosná.
Orange a jeho čLOVEk od MADE by Vaculik naozaj ukázal, že sme len ľudia a nie vždy sa zhodneme. Kreatívci dali kampani slabšie hodnotenie do značnej miery ovplyvnené očakávaniami, ktoré máme od veľkých značiek.
Chceme BIG & BOLD kampane často aj tam, kde klient napĺňa úplne iné komunikačné potreby. „Starý dobrý Orange“ nie je vo svojej podstate komunikačne bombastický, ale konzistentný a ľudský. A tu treba podotknúť, že to sa kampani čLOVEk podarilo.
Najrozsiahlejšia diskusia však nastala pri práci pre DPOH od Slovák & Friends. Kontroverzná vitráž, ktorá podľa prihlášky promuje novú divadelnú sezónu, rozhodne vyvolala množstvo reakcií.
O spontánnom PR sa nemusíme ani baviť. Otázna je jeho kvalita. Stúpiť na otlak polovici Slovenska tak tesne pred voľbami vyzerá ako provokácia, nie propagácia. Napriek tomu, že celá porota zdieľa hodnoty „bratislavskej kaviarne“ zobrazenej na problematickej vitráži, pochybujeme o úmysloch komunikovať liberálne hodnoty takýmto spôsobom a bez prípravy na nasledovnú hysterickú reakciu „slušných“ ľudí na sociálnych sieťach.