Dovozca automobilov si chcel ukrojiť svoj diel pozornosti. A podarilo sa mu to zaujímavou kampaňou.
Celkom zaujímavé práce sa nám v januárovom Hodnotení reklamy stretli v kategórií Media. Najviac bodov zaznamenala Cena slobody. Oprávnene.
Opel, Citroën, Peugeot a DS Automobiles zmenili na jeden deň svoje hardsellové reklamné banery – od web banerov po GDN. Fanúšikom vďaka nim pripomenuli, že to, čo teraz považujeme za štandard, nebolo vždy samozrejmosťou.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov. Zostáva vám 81% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-16 12:38:55 - Feat.: - Title: Vizuál: Porotu septembrového Hodnotenia najviac zaujalo Prekvapko
02 - Modified: 2024-07-19 10:21:44 - Feat.: - Title: Audio reklama: Zabodoval fresh spôsob, ako sa dostať k mladej cieľovke
03 - Modified: 2024-07-19 10:04:11 - Feat.: - Title: Médiá: Ďalší úspech MUW a Telekomu v júnovom Hodnotení Stratégií
04 - Modified: 2024-07-19 09:51:20 - Feat.: - Title: Vizuál: Hokej je Superb vyvolal v porote úsmevy
05 - Modified: 2024-07-19 08:44:34 - Feat.: - Title: Online film a video: Vyhrala podpora novinárom. Podľa poroty je to drzé a silné