Dovozca automobilov si chcel ukrojiť svoj diel pozornosti. A podarilo sa mu to zaujímavou kampaňou.
Celkom zaujímavé práce sa nám v januárovom Hodnotení reklamy stretli v kategórií Media. Najviac bodov zaznamenala Cena slobody. Oprávnene.
Opel, Citroën, Peugeot a DS Automobiles zmenili na jeden deň svoje hardsellové reklamné banery – od web banerov po GDN. Fanúšikom vďaka nim pripomenuli, že to, čo teraz považujeme za štandard, nebolo vždy samozrejmosťou.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov. Zostáva vám 81% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-01-17 08:28:10 - Feat.: - Title: Porota Stratégií rozhodla. Toto je "Best of the best" slovenskej reklamy za rok 2024
02 - Modified: 2024-12-08 13:08:17 - Feat.: - Title: Bubliny sú nezastaviteľné. Také hodnotenie, aké dostali od poroty Stratégií, ste ešte nevideli
03 - Modified: 2024-10-16 12:38:55 - Feat.: - Title: Vizuál: Porotu septembrového Hodnotenia najviac zaujalo Prekvapko
04 - Modified: 2024-07-19 10:21:44 - Feat.: - Title: Audio reklama: Zabodoval fresh spôsob, ako sa dostať k mladej cieľovke
05 - Modified: 2024-07-19 10:04:11 - Feat.: - Title: Médiá: Ďalší úspech MUW a Telekomu v júnovom Hodnotení Stratégií