"Chceli sme si pripomenúť učiteľov, pretože na ich práci naozaj záleží. Urobili sme tak na webe O2.sk a v social media. Vybrali sme si signifikantný symbol učiteľského sveta a tým je povestné „červené more“. A umiestnili sme ho rovno na homepage stránky O2.sk. Tá sa celý deň ukazovala najskôr s chybami, a následne opravená červeným perom."
Vizitka:
Kategória: Media
Klient: O2
Agentúra: TRIAD Advertising
Creative director: Vlado Kurek, Martin Woska
Art director: Ava Vargová
Strategy director: Martin Woska, Michaela Martonová
Copywriter: Michaela Martonová
Account manager: Martin Pajerský
Martin Motáček
Creative Director
EFFE Bratislava
Ale však milé, nie?
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 45% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-10 12:09:38 - Feat.: 0 - Title: Vizuál: Výborné, vyhrala vizuálna kreativita! Chváli náš porotca
02 - Modified: 2024-05-10 12:27:25 - Feat.: 0 - Title: Digital influencer marketing: NEZOMRI na soplík má hravú ideu a ide priamo po produkte
01 - Modified: 2025-06-03 09:25:40 - Feat.: - Title: Marek Mrázik: Hmla okolo ESG sa vyčistila, agentúry riešia profitabilitu a efektivitu
02 - Modified: 2025-04-29 07:05:56 - Feat.: - Title: Skvelá správa pre Triad a slovenskú reklamu. Creative Fast Aid má bronz zo súťaže WARC
03 - Modified: 2025-03-31 09:39:42 - Feat.: - Title: TRIAD Bratislava získal Budvar. Slovenská agentúra uspela v medzinárodnom tendri
04 - Modified: 2025-03-07 10:05:17 - Feat.: - Title: Tajný kód, ako vyhrať Young Lions neexistuje. Ale poznáme zopár ingrediencií, ktoré vám môžu pomôcť
05 - Modified: 2025-01-17 08:28:10 - Feat.: - Title: Porota Stratégií rozhodla. Toto je "Best of the best" slovenskej reklamy za rok 2024