"Chceli sme si pripomenúť učiteľov, pretože na ich práci naozaj záleží. Urobili sme tak na webe O2.sk a v social media. Vybrali sme si signifikantný symbol učiteľského sveta a tým je povestné „červené more“. A umiestnili sme ho rovno na homepage stránky O2.sk. Tá sa celý deň ukazovala najskôr s chybami, a následne opravená červeným perom."
Vizitka:
Kategória: Media
Klient: O2
Agentúra: TRIAD Advertising
Creative director: Vlado Kurek, Martin Woska
Art director: Ava Vargová
Strategy director: Martin Woska, Michaela Martonová
Copywriter: Michaela Martonová
Account manager: Martin Pajerský
Martin Motáček
Creative Director
EFFE Bratislava
Ale však milé, nie?
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 45% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-10 12:09:38 - Feat.: 0 - Title: Vizuál: Výborné, vyhrala vizuálna kreativita! Chváli náš porotca
02 - Modified: 2024-05-10 12:27:25 - Feat.: 0 - Title: Digital influencer marketing: NEZOMRI na soplík má hravú ideu a ide priamo po produkte
01 - Modified: 2024-08-09 06:31:00 - Feat.: - Title: Česi majú technológie „vo svojej moci“ aj vďaka slovenskej agentúre
02 - Modified: 2024-07-19 10:21:44 - Feat.: - Title: Audio reklama: Zabodoval fresh spôsob, ako sa dostať k mladej cieľovke
03 - Modified: 2024-07-19 10:04:11 - Feat.: - Title: Médiá: Ďalší úspech MUW a Telekomu v júnovom Hodnotení Stratégií
04 - Modified: 2024-07-19 09:51:20 - Feat.: - Title: Vizuál: Hokej je Superb vyvolal v porote úsmevy
05 - Modified: 2024-07-19 08:44:34 - Feat.: - Title: Online film a video: Vyhrala podpora novinárom. Podľa poroty je to drzé a silné