Wiktor Leo Burnett spolu s 365.bankou chceli motivovať ľudí, aby konali dobro. Podarilo sa.
PR aktivitu ocenila aj porota májového Hodnotenia Stratégií. Porotcovia z radov zadávateľov aj kreatívcov sa výnimočne zhodli. A práci dali po 5 bodov, čo je tak akurát na miestenku do finálového hodnotenia, ktoré bude v decembri.
Opis práce:
Využili sme úsmevný fak...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov. Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-06-13 14:11:05 - Feat.: 0 - Title: Vizuál: 5 barov výborne prepája značku s eventom
02 - Modified: 2024-06-13 13:13:57 - Feat.: 0 - Title: Digital social media: Skutočná 0,0 na mape je perfektná a prináša nový pohľad do kreatívy
03 - Modified: 2024-06-13 13:15:21 - Feat.: 0 - Title: Craft: Slovník odcudzených slov sa stal top prácou mesiaca aj roku 2024
04 - Modified: 2024-06-13 13:14:44 - Feat.: 0 - Title: Online film a video: Slovník odcudzených slov zdeklasoval konkurenciu
01 - Modified: 2024-10-16 14:46:21 - Feat.: - Title: Digital social media: Orange a Made by Vaculik uspeli v ďalšej kategórii
02 - Modified: 2024-10-16 14:10:43 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: V ostrej konkurencii zabodovali Lupiči od Kauflandu
03 - Modified: 2024-10-16 13:54:42 - Feat.: - Title: Craft: SWIPE pôsobí cook, trendy a výrazne. Aj preto vyhral septembrové Hodnotenie Stratégií
04 - Modified: 2024-10-16 14:25:05 - Feat.: - Title: Online film a video: Krásne spracovanie a silný odkaz, hodnotí porota Influendcérky
05 - Modified: 2024-10-16 13:56:23 - Feat.: - Title: Promo & Activation, Event a Media: Slovnaft BAjk zaujal neopozeranou mechanikou