StoryEditor

TV reklama: Zabodovala práca Triadu pre O2 Deti sú deti

13.06.2024, 16:26
Autor:
lezlez

V tejto kategórii sme mali v májovom Hodnotení Stratégií bohaté zastúpenie. No body dávala porota pomerne slabé. 

Z tejto kategórie do decembrového finále nepostupuje nik. Ani víťaz - Triad, ktorý prihlásil (a nakoniec s ňou aj vyhral) prácu pre O2. 

V tabuľke si pozrite kompletné hodnotenie poroty v kategórii Film - tv reklama: 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 76% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-06-13 14:11:05 - Feat.: 0 - Title: Vizuál: 5 barov výborne prepája značku s eventom 02 - Modified: 2024-06-13 13:13:57 - Feat.: 0 - Title: Digital social media: Skutočná 0,0 na mape je perfektná a prináša nový pohľad do kreatívy 03 - Modified: 2024-06-13 13:14:44 - Feat.: 0 - Title: Online film a video: Slovník odcudzených slov zdeklasoval konkurenciu 04 - Modified: 2024-06-13 13:15:21 - Feat.: 0 - Title: Craft: Slovník odcudzených slov sa stal top prácou mesiaca aj roku 2024 05 - Modified: 2024-06-13 14:15:29 - Feat.: 0 - Title: Kampaň: Dobrý insight, vtipné prevedenie a influencerský support 06 - Modified: 2024-06-14 16:02:47 - Feat.: 0 - Title: PR: Deň k dobru má miestenku do ročného finále
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. november 2024 15:25