StoryEditor

Out of home: O2 a Triad priniesli zaujímavý street art

19.07.2024, 12:34
Autor:
lezlez

5 prihlášok do kategórie a nula postupujúcich do finále. Ale TRIADu to uniklo iba o chlp. 

Pozrime sa na Hodnotenie reklamy, ktoré prebehlo v júni v Stratégiách z pohľadu kategórie Out of home. Víťazom je práca Triadu pre O2 Ihrisko nie je hračka. Kreatívci jej dali 5,2 bodu, zadávatelia trošičku menej. Ško...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-18 12:32:19 - Feat.: 0 - Title: KRAS špeciál: Digitálna reklama exponenciálne rastie 02 - Modified: 2024-07-19 10:21:44 - Feat.: 0 - Title: Audio reklama: Zabodoval fresh spôsob, ako sa dostať k mladej cieľovke
01 - Modified: 2024-07-19 12:02:11 - Feat.: - Title: Bola to radosť hodnotiť! 02 - Modified: 2024-07-19 11:52:58 - Feat.: - Title: Digital social media: Najlepšia práca mesiaca? SWIPE 03 - Modified: 2024-07-19 11:19:22 - Feat.: - Title: Kampaň a PR: Porote sa najviac páčili kampane pre Billu a Tatra banku 04 - Modified: 2024-07-19 10:21:44 - Feat.: - Title: Audio reklama: Zabodoval fresh spôsob, ako sa dostať k mladej cieľovke 05 - Modified: 2024-07-19 10:04:11 - Feat.: - Title: Médiá: Ďalší úspech MUW a Telekomu v júnovom Hodnotení Stratégií
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 13:26