Ihrisko nie je hračka od Triadu pre O2.
StoryEditorOut of home: O2 a Triad priniesli zaujímavý street art
5 prihlášok do kategórie a nula postupujúcich do finále. Ale TRIADu to uniklo iba o chlp.
Pozrime sa na Hodnotenie reklamy, ktoré prebehlo v júni v Stratégiách z pohľadu kategórie Out of home. Víťazom je práca Triadu pre O2 Ihrisko nie je hračka. Kreatívci jej dali 5,2 bodu, zadávatelia trošičku menej. Ško...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-18 12:32:19 - Feat.: 0 - Title: KRAS špeciál: Digitálna reklama exponenciálne rastie
02 - Modified: 2024-07-19 10:21:44 - Feat.: 0 - Title: Audio reklama: Zabodoval fresh spôsob, ako sa dostať k mladej cieľovke
01 - Modified: 2024-07-19 12:02:11 - Feat.: - Title: Bola to radosť hodnotiť!
02 - Modified: 2024-07-19 11:52:58 - Feat.: - Title: Digital social media: Najlepšia práca mesiaca? SWIPE
03 - Modified: 2024-07-19 11:19:22 - Feat.: - Title: Kampaň a PR: Porote sa najviac páčili kampane pre Billu a Tatra banku
04 - Modified: 2024-07-19 10:21:44 - Feat.: - Title: Audio reklama: Zabodoval fresh spôsob, ako sa dostať k mladej cieľovke
05 - Modified: 2024-07-19 10:04:11 - Feat.: - Title: Médiá: Ďalší úspech MUW a Telekomu v júnovom Hodnotení Stratégií