Ihrisko nie je hračka od Triadu pre O2.
StoryEditorOut of home: O2 a Triad priniesli zaujímavý street art
5 prihlášok do kategórie a nula postupujúcich do finále. Ale TRIADu to uniklo iba o chlp.
Pozrime sa na Hodnotenie reklamy, ktoré prebehlo v júni v Stratégiách z pohľadu kategórie Out of home. Víťazom je práca Triadu pre O2 Ihrisko nie je hračka. Kreatívci jej dali 5,2 bodu, zadávatelia trošičku menej. Ško...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-18 12:32:19 - Feat.: 0 - Title: KRAS špeciál: Digitálna reklama exponenciálne rastie
02 - Modified: 2024-07-19 10:21:44 - Feat.: 0 - Title: Audio reklama: Zabodoval fresh spôsob, ako sa dostať k mladej cieľovke
01 - Modified: 2024-07-19 12:02:11 - Feat.: - Title: Bola to radosť hodnotiť!
02 - Modified: 2024-07-19 11:52:58 - Feat.: - Title: Digital social media: Najlepšia práca mesiaca? SWIPE
03 - Modified: 2024-07-19 11:19:22 - Feat.: - Title: Kampaň a PR: Porote sa najviac páčili kampane pre Billu a Tatra banku
04 - Modified: 2024-07-19 10:21:44 - Feat.: - Title: Audio reklama: Zabodoval fresh spôsob, ako sa dostať k mladej cieľovke
05 - Modified: 2024-07-19 10:04:11 - Feat.: - Title: Médiá: Ďalší úspech MUW a Telekomu v júnovom Hodnotení Stratégií