MUW Saatchi & Saachi poslali do júnového hodnotenia v tejto kategórii dve práce. V článku zistíte, ako uspeli. A dozviete sa tiež, ako skončila kategória Influencer marketing.
Čo sa týka zastúpenia, tieto dve kategórie boli minulý mesiac slabšie, ako iné. Pozrime sa, ako hlasovala porota.
Digital influencer marketing
Hodnotili sme iba jednu prihlášku, takto dopadla:
1. TRIAD Advertising, Súkromie pre mobily, O2, body od agentúr: 1,80, body od zadávateľov: 2,30
Digital social media
1. MUW SAATCHI & SAATCHI, Správy, ktoré nikto nechce čítať, Telekom, body od agentúr: 5,80, body od zadávateľov: 4,00
2. MUW SAATCHI & SAATCHI, SWIPE, Telekom, body od agentúr: 4,00, body od zadávateľov: 4,30
01 - Modified: 2024-07-19 12:02:11 - Feat.: - Title: Bola to radosť hodnotiť!
02 - Modified: 2024-07-19 11:19:22 - Feat.: - Title: Kampaň a PR: Porote sa najviac páčili kampane pre Billu a Tatra banku
03 - Modified: 2024-07-29 11:20:07 - Feat.: - Title: Out of home: O2 a Triad priniesli zaujímavý street art
04 - Modified: 2024-07-19 10:21:44 - Feat.: - Title: Audio reklama: Zabodoval fresh spôsob, ako sa dostať k mladej cieľovke
05 - Modified: 2024-07-19 10:04:11 - Feat.: - Title: Médiá: Ďalší úspech MUW a Telekomu v júnovom Hodnotení Stratégií