63 prác, toto hodnotenie bolo naozaj silné. Videli sme práce iste budúce klincové, no aj kampaň, do ktorej sa autori a klient zaľúbili bez odstupu. No nič, stane sa aj vo veľmi šikovných rodinách. Pozdravujeme.
Porota ocenila sviežu produkciu Neminiem pre SLSP od Zaraguzy a Správy, ktoré nechce nikto čítať od MUW Saatchi pre Telekom. Značka, ktorá si dovolí nastavovať spoločnosti (a teda veľkej časti svojich zákazníkov) zrkadlo, si naozaj zaslúži veľký kredit.
Spot TABI pre Tatra banku od Vaculikovcov nazbieral tiež pekné body, vyňunkané 3D, no vizualita maskota pomerne generická (agentúra uvádza, že ju tvorili s deťmi, spomínam na Ikea plyšaky podľa detských kresieb). Koľko printov s kapotou áut sme už ako porotcovia videli? Stovky! Ale WLB dokázalo opäť prekvapiť aj v tejto téme s holejovým vizuálom pre Škodu Superb.
Agentúrou mesiaca sa stali v MullenLowe GGK za veľmi slušné hodnotenia prác hlavne pre BILLU a Tipos, ale aj YIT. Zhodli sme sa, že aj tak na prvú obyčajná reklama pre obchodné reťazce sa pod ich taktovkou krásne posunula.
Ďakujeme, bola to radosť hodnotiť.
V nasledujúcich článkoch si môžete podrobne pozrieť, ako dopadli v júnovom Hodnotení jednotlivé práce.
Craft: Top prácou mesiaca je TABI. Chváli ju aj konkurencia
Film, tv reklama: Neminiem má milú slovnú hračku a príjemnú exekúciu, chváli porota
Online film a video: Vyhrala podpora novinárom. Podľa poroty je to drzé a silné
Vizuál: Hokej je Superb vyvolal v porote úsmevy
Médiá: Ďalší úspech MUW a Telekomu v júnovom Hodnotení Stratégií
Audio reklama: Zabodoval fresh spôsob, ako sa dostať k mladej cieľovke
Out of home: O2 a Triad priniesli zaujímavý street art
Kampaň a PR: Porote sa najviac páčili kampane pre Billu a Tatra banku