StoryEditor

Kampaň a PR: Porote sa najviac páčili kampane pre Billu a Tatra banku

19.07.2024, 13:19
Autor:
lezlez

V tomto článku sa dozviete, ako dopadli na júnovom Hodnotení Stratégií kategórie PR a Kampaň. 

V kategórii Kampaň sme hodnotili dve prihlášky. Ani jedna sa neprebojovala do finále, pozrite si, aké body im dali porotcovia: 

1. MADE BY VACULIK, TABI deti naučí rozumieť peniazom, Tatra banka, body od agentúr: 3,80, body od ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-19 10:21:44 - Feat.: 0 - Title: Audio reklama: Zabodoval fresh spôsob, ako sa dostať k mladej cieľovke 02 - Modified: 2024-07-19 09:51:20 - Feat.: 0 - Title: Vizuál: Hokej je Superb vyvolal v porote úsmevy 03 - Modified: 2024-07-19 08:04:24 - Feat.: 0 - Title: Craft: Top prácou mesiaca je TABI. Chváli ju aj konkurencia
01 - Modified: 2024-07-19 12:02:11 - Feat.: - Title: Bola to radosť hodnotiť! 02 - Modified: 2024-07-19 11:52:58 - Feat.: - Title: Digital social media: Najlepšia práca mesiaca? SWIPE 03 - Modified: 2024-07-29 11:20:07 - Feat.: - Title: Out of home: O2 a Triad priniesli zaujímavý street art 04 - Modified: 2024-07-19 10:21:44 - Feat.: - Title: Audio reklama: Zabodoval fresh spôsob, ako sa dostať k mladej cieľovke 05 - Modified: 2024-07-19 10:04:11 - Feat.: - Title: Médiá: Ďalší úspech MUW a Telekomu v júnovom Hodnotení Stratégií
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. október 2024 07:03