Najlepšia kampaň a PR kampaň za jún 2024
StoryEditorKampaň a PR: Porote sa najviac páčili kampane pre Billu a Tatra banku
V tomto článku sa dozviete, ako dopadli na júnovom Hodnotení Stratégií kategórie PR a Kampaň.
V kategórii Kampaň sme hodnotili dve prihlášky. Ani jedna sa neprebojovala do finále, pozrite si, aké body im dali porotcovia:
1. MADE BY VACULIK, TABI deti naučí rozumieť peniazom, Tatra banka, body od agentúr: 3,80, body od ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-19 10:21:44 - Feat.: 0 - Title: Audio reklama: Zabodoval fresh spôsob, ako sa dostať k mladej cieľovke
02 - Modified: 2024-07-19 09:51:20 - Feat.: 0 - Title: Vizuál: Hokej je Superb vyvolal v porote úsmevy
03 - Modified: 2024-07-19 08:04:24 - Feat.: 0 - Title: Craft: Top prácou mesiaca je TABI. Chváli ju aj konkurencia
01 - Modified: 2024-07-19 12:02:11 - Feat.: - Title: Bola to radosť hodnotiť!
02 - Modified: 2024-07-19 11:52:58 - Feat.: - Title: Digital social media: Najlepšia práca mesiaca? SWIPE
03 - Modified: 2024-07-29 11:20:07 - Feat.: - Title: Out of home: O2 a Triad priniesli zaujímavý street art
04 - Modified: 2024-07-19 10:21:44 - Feat.: - Title: Audio reklama: Zabodoval fresh spôsob, ako sa dostať k mladej cieľovke
05 - Modified: 2024-07-19 10:04:11 - Feat.: - Title: Médiá: Ďalší úspech MUW a Telekomu v júnovom Hodnotení Stratégií