Ukázalo to augustové Hodnotenie Stratégií, v ktorom medzi televíznymi spotmi dominovala reklama pre Telekom.
V tejto kategórii sa podarilo skórovať aj Triadu so spotom pre O2.
Najhoršie dopadol spot pre Rajo.
Zaspomínajte si na spot, ktorý okolo Vianoc poriadne rozbúril debatu hlavne na sociálnych sieťach. Porota Hodnotenia Stratégií ho v auguste zvolila za top televíznu reklamu mesiaca.
Opis práce:
Vďaka réžii Adama Hashemiho, autora niekoľkých SuperBowl spotov, vznikol výrazný a zapamätateľný príbeh. Dopomohla tomu aj precízna kamera Lasseho Franka, kameramana mnohých hollywoodskych filmov, či citlivá práca so svetlom a s projekciami. To všetko bolo podporené výkonmi hercov z britských divadiel.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov. Zostáva vám 60% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-11 13:33:28 - Feat.: 0 - Title: Craft: Víťazom kategórie je reklama, ktorá pohla spoločnosťou
02 - Modified: 2024-09-11 13:50:12 - Feat.: 0 - Title: Kampaň: Slovník odcudzených slov sa stal rekordérom mesiaca
03 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: 0 - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie
04 - Modified: 2024-09-11 12:15:39 - Feat.: 0 - Title: Médiá: Skvelá kategória, z ktorej štyri práce postupujú do ročného finále
01 - Modified: 2024-09-12 14:35:48 - Feat.: - Title: Najlepšie OOH v augustovom Hodnotení Stratégií má Triad a Fun rádio
02 - Modified: 2024-09-12 14:12:44 - Feat.: - Title: Digital - Influencer marketing: Slovník odcudzených slov potvrdil svoju dominanciu
03 - Modified: 2024-09-12 14:24:03 - Feat.: - Title: Vizuál: Víťazom kategórie je applepie s prácou pre Tauris
04 - Modified: 2024-09-12 14:37:41 - Feat.: - Title: Juraj Šútovec o Hodnotení Stratégií: Bolo to skvelé kolo, mnohé práce budú bodovať aj na Zlatom klinci
05 - Modified: 2024-09-11 13:50:12 - Feat.: - Title: Kampaň: Slovník odcudzených slov sa stal rekordérom mesiaca