Cieľom bolo odpromovať partnership medzi Taurisom a Slovenským olympijským domom v Paríži 2024.
StoryEditorVizuál: Víťazom kategórie je applepie s prácou pre Tauris
6 vizuálov prihlásili agentúry do augustového Hodnotenia Stratégií. Ako to s nimi dopadlo?
V nasledujúcom článku si podrobnejšie rozoberieme kategóriu Vizuál. Porota augustového Hodnotenia Stratégií dostala na stôl 6 prác. Ako to celé dopadlo?
Víťazom je applepie a Tauris.Ide o ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-12 14:35:48 - Feat.: - Title: Najlepšie OOH v augustovom Hodnotení Stratégií má Triad a Fun rádio
02 - Modified: 2024-09-12 14:12:44 - Feat.: - Title: Digital - Influencer marketing: Slovník odcudzených slov potvrdil svoju dominanciu
03 - Modified: 2024-09-12 14:37:41 - Feat.: - Title: Juraj Šútovec o Hodnotení Stratégií: Bolo to skvelé kolo, mnohé práce budú bodovať aj na Zlatom klinci
04 - Modified: 2024-09-11 14:01:22 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Vianočný spot môže zabodovať aj v lete
05 - Modified: 2024-09-11 13:50:12 - Feat.: - Title: Kampaň: Slovník odcudzených slov sa stal rekordérom mesiaca