StoryEditor

Najlepšie OOH v augustovom Hodnotení Stratégií má Triad a Fun rádio

12.09.2024, 16:35

V kategórii out of home si zmerali sily tri práce agentúry Triad pre troch rôznych klientov. 

Najviac bodov dostala SAIfa ti dá viac fun, ktorú agentúra pripravila pre Fun rádio. 

Opis práce: 

Interaktívny AI citylight používal nielen Sajfov hlas, ale aj humor. Prompty boli cez GPT-4 generované tak, aby sme vystihli Sajfove osobnostné vlastnosti a moderátorský štýl. Sajfov hlas dokázal potom zo citylightu oslovovať okoloidúcich a vďaka kamere ich rozosmieval podľa toho, čo videl.

Vizitka: 

Creative Director: Martin Woska, Vlado Kurek

Art Director: Kamil Krajňák, Jakub Cehelský (Fun rádio)

Strategy Director: Martin Woska, Šimon Gál, Monika Farka...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-12 14:12:44 - Feat.: - Title: Digital - Influencer marketing: Slovník odcudzených slov potvrdil svoju dominanciu 02 - Modified: 2024-09-12 14:24:03 - Feat.: - Title: Vizuál: Víťazom kategórie je applepie s prácou pre Tauris 03 - Modified: 2024-09-12 14:37:41 - Feat.: - Title: Juraj Šútovec o Hodnotení Stratégií: Bolo to skvelé kolo, mnohé práce budú bodovať aj na Zlatom klinci 04 - Modified: 2024-09-11 14:01:22 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Vianočný spot môže zabodovať aj v lete 05 - Modified: 2024-09-11 13:50:12 - Feat.: - Title: Kampaň: Slovník odcudzených slov sa stal rekordérom mesiaca
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. november 2024 22:14